Aktualizováno 17. 9. 2013
T-Mobile před malou chvílí aktualizoval stav poruchy na svém oficiálním facebookovém kanálu. Porucha se během noci podařila vyřešit, všechny telefony by již měly být funkční. Pokud se vám stále nedaří přihlásit se do sítě, T-Mobile doporučuje vypnout telefon po dobu 5-10 minut a následně telefon znovu zapnout. Podělte se s námi v naší diskuzi, jestli se vám už podařilo přihlásit telefon do sítě a vše funguje jak má.
Původní informace z 16. 9. 2013
Na oficiálním facebookovém profilu operátor okolo 22:00 přiznal, že se jedná o chybu na jeho straně, na jejím odstranění se prý usilovně pracuje. Reakce zákazníků jsou tedy opodstatněné.
Podle prozatímních informací trvá problém s přihlášením se do sítě od pozdního odpoledne, někteří zákazníci zaznamenali výpadek i v časných odpoledních hodinách. Komplexně se však problém týká posledních několika hodin.
Telefony při vytočení čísla hlásí nedostupnost služby, nedostupné jsou také SMS zprávy a datové připojení. Dostupné je pouze tísňové volání. Infolinka ve večerních hodinách nápor zákazníků příliš nezvládá, na spojení se čeká mnohonásobně déle. Výpadek je podle operátora celostátní, ale týká se pouze konkrétních řad čísel, tedy nikoliv všech zákazníků.
Celou situaci pro vás i nadále sledujeme. A co vy, potýkáte se s výpadkem také, nebo jste ho nezaznamenali? A pokud ano, od jaké hodiny pozorujete problémy s přihlášením do sítě T-Mobile?
Vyjádření T-Mobile
Zhruba od 19 hodin registrujeme částečný výpadek hlasových služeb. Pravděpodobnou příčinou je závada na síťovém prvku. Technici problém intenzivně řeší s dodavatelem. Věříme, že se závadu podaří odstranit během noci.
Zdroje: facebook.com
Jsem zvědav, kdy se T-Mobilu podaří vše dát opět do pořádku, nebo opravdu budeme hledat signál na stromě jako v té reklamě. :D