T-Mobile otevírá nový Datashowroom pro běžné i firemní zákazníky

Operátor T-Mobile v Praze otevírá nové centrum pro zákazníky, které nazývá "Datashowroom". Budete si zde moci například vyzkoušet mobilní telefony a tablety které má v nabídce, seznámit se zde s nabídkou hlasových i datových služeb a nebo zde sjednat řešení pro svou firmu. Je toho ale mnohem víc.

T-Mobile logo

T-Mobile zve všechny své zákazníky a partnery do nově zrekonstruovaného Datashowroomu. Ten nabízí možnost nejen seznámit se s produkty a službami T-Mobile, ale vyzkoušet si je doslova na vlastní kůži. Zájemci najdou nové prostory vedle značkové prodejny v sídle T-Mobile na pražských Roztylech.

T-Mobile - budova

Nové centrum se nachází přímo v sídle T-Mobilu v Praze na Roztylech
Tip! T-Mobile zvyšuje FUP u některých internetových tarifů

„Hlavním cílem je přiblížit naše produkty a služby nejen firemním, ale i běžným uživatelům, a ukázat je v atraktivní a moderní podobě,“ říká Zbyněk Valášek, který má Datashowroom na starosti, a dodává: „Jeho přemístěním a propojením se značkovou prodejnou jsme zákazníkům opravdu nablízku.“

V Datashowroomu si mohou návštěvníci prohlédnout a „osahat“ většinu produktů T-Mobile. Kromě telefonů a zařízení sloužících k připojení k internetu, nechybí ani živé předvedení komplexnějších služeb. Ať už se jedná o ProfiNet, satelitní T-Mobile televizi, ADSL, Hlasovou linku Premium, aplikace pro hromadné rozesílání zpráv, barevná volání, partnerská řešení, aplikace pro chytré telefony a již brzy přibudou také ICT služby a cloud computing.

A jak to vlastně vypadá uvnitř? - takhle.

Datashowroom také disponuje uzavřenou intranetovou sítí s přístupem do internetu, která umožňuje demonstrovat firemním klientům v reálném prostředí integrované služby. V letošním roce se navíc nabídka rozšíří o vzdělávací kurzy o chytrých telefonech a práci s internetem pro seniory. Za uplynulý rok v Datashowroomu proběhlo více než 540 prezentací, konzultací či předváděcích akcí, včetně těch pro novináře. Celkový počet návštěvníků překonal hranici 10 000.

T-Mobile Datashowroom vznikl už v roce 2003, a to v Praze a v Ostravě. Základní myšlenkou bylo ukázat nejen firemním zákazníkům služby „naživo“, dát jim možnost prohlédnout si nejen například kompletní portfolio mobilních telefonů a datových zařízení, ale také administrační rozhraní a správu složitějších komplexních řešení. Datashowroom je zároveň jediné místo, kde zákazník může vidět funkční partnerská řešení.

Kompletní přehled nabízených služeb naleznete na stránkách datashowroom.cz

Zdroje: TZ T-Mobile

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze