T-Mobile představil 1. srpna několik novinek spojených s využíváním mobilního internetu a datových zařízení. Zákazníci operátora si nyní mohou zakoupit všechny tablety z jeho portfolia na splátky bez navýšení s počáteční investicí pouze 1 Kč. Jako dárek k mobilnímu internetu pak klienti získají 10 atraktivních knih v elektronické podobě zdarma. Na své speciální „skautské“ microsite T-Mobile nově umožní odesílání elektronických a papírových pohlednic.
„Popularita tabletů stále stoupá, zatím si je ale každý nemůže dovolit. Proto jsme se rozhodli zpřístupnit tato zařízení co možná nejširšímu okruhu našich zákazníků, kteří je navíc budou moci využívat na nejrychlejší mobilní síti v ČR,“ říká Dana Tomášková, ředitelka marketingu T-Mobile pro segment domácností. Nabídka tabletů na splátky platí do 30. září 2013 a podmínkou je uzavření smlouvy na některý z tarifů mobilního internetu 1–30 GB na 2 roky.
Mobilní operátor T-Mobile nabízí od srpna celkem šest tabletů, a to Huawei MediaPad S7 Lite, Prestigio MultiPad 2 ULTRA DUO 8.0 3G, Samsung Galaxy Note 10.1, Samsung Galaxy Tab 2 10.1, Samsung Galaxy Tab 3 10.1 či Sony Xperia Tablet Z. V tabulce viz níže se můžete podívat, za jakou základní cenu se nyní tablety u operátora prodávají.
Model | Základní cena |
---|---|
Huawei MediaPad S7 Lite | 5 999 Kč |
Prestigio MultiPad 2 ULTRA DUO 8.0 3G | 4 999 Kč |
Samsung Galaxy Note 10.1 | 13 499 Kč |
Samsung Galaxy Tab 2 10.1 | 7 999 Kč |
Samsung Galaxy Tab 3 10.1 | 11 999 Kč |
Sony Xperia Tablet Z | 16 399 Kč |
K uzavření smlouvy na mobilní internet získá každý klient prostřednictvím SMS nebo e-mailu kód na bezplatné stažení 10 elektronických knih určených pro tablety, chytré telefony a čtečky elektronických knih. Uživatel je může získat prostřednictvím adresy www.t-mobile.cz/knihy. Kód platí až do konce roku 2014 a zákazníkům zaručuje neomezený počet stažení daných titulů, mezi něž patří například životopis Stevea Jobse, erotický hit Fifty Shades of Grey – Padesát odstínů šedi či populární Merde! Rok v Paříži. Tato nabídka potrvá do konce letošního roku a T-Mobile ji připravil ve spolupráci s portálem eReading.cz. Operátor se jako partner nejlepších českých aplikací s tímto portálem zároveň podílel na vývoji nové aplikace eReading.cz, která umožní pohodlné čtení e-knih. Aplikace je dostupná jak pro tablety, tak pro chytré telefony – nyní je k dispozici pro zařízení s OS Android, později i pro přístroje značky Apple.
Uvedené novinky jsou součástí letní kampaně T-Mobile propagující nejrychlejší síť. Kampaň má tentokrát skautskou tématiku a kromě standardního mediamixu TV, outdoor a print využívá výrazně více, než bývá zvykem, online media – ať už je to speciální obsah na YouTube, připravovaná soutěž na sociálních sítích, jež bude spuštěna během srpna, či microsite. Na této stránce lze získat tipy na mobilní aplikace i další rady a návody (třeba jak rozdělat oheň bez zápalek), nově odtud bude možné posílat elektronické, a po většinu srpna dokonce i papírové, pohlednice.
Kampaň připravila agentura Saatchi&Saatchi, jako mediální agentura se na ní podílí společnost Mediacom a produkci má na starosti Boogiefilms. Byly vytvořeny čtyři televizní spoty, přičemž jeden z nich také v netypické 60 sekundové verzi určené pouze pro kina. Spoty natočil režisér Dominik Miškovský s kameramanem Janem Velickým, v hlavních rolích účinkují opět Lukáš Pavlásek s Vojtou Kotkem.
„Kampaň jsme opět pojali humorně, jinak to s Lukášem a Vojtou snad ani nejde. Rozhodně si ale neděláme legraci ze skautingu,“ říká ředitel marketingové komunikace T-Mobile Jan Stanko a dodává: „Myšlenka skautingu je nám naopak blízká a podporujeme ji.“