První změnou je cena za tištěnou fakturu – nově bude tato služba stát 29 Kč s DPH (doposud 19,15 Kč). Zákazníci mohou stále využít rychlé a ekologické elektronické Vyúčtování služeb, které vyhovuje i požadavkům správce daně a k dispozici je zcela zdarma. Klienti navíc mohou s elektronickou verzí ušetřit dalších až 77 Kč za Podrobný výpis služeb. Zákazníci, jimž vznikne nárok na předčasné ukončení smlouvy, budou informováni relevantními kanály.
Další změnou je zvýšení poplatku za tzv. Expresní platbu – úhradu vyúčtování na Značkových a Partnerských prodejnách. Platbu využívají nejvíce zákazníci, kteří zapomněli zaplatit za odebrané služby ve lhůtě splatnosti – částku s neuhrazenou pohledávkou vyrovná operátor na jejich kontě do šesti hodin. Od jejího zavedení roku 2008 byla tato služba zpoplatněna částkou 85 Kč, nově přijde na 99 Kč s DPH. Zákazníci mohou využít dalších šesti způsobů hrazení faktur, které operátor poskytuje zdarma (platba on-line platební kartou, inkaso, platba QR kódem z aplikace mobilního bankovnictví vybraných bank, převod z účtu, poštovní poukázka, vklad v bance).
Poslední úpravou je zpoplatnění výměny SIM karty. Dosud mají zákazníci tuto službu k dispozici zcela zdarma, nově bude výměna stát 99 Kč s DPH, vyjma výměny vadné karty nebo nejstarších typů za SIM s podporou LTE, ty budou v nabídce i nadále zdarma. Klienti, jichž se změna dotkne, budou informováni v předstihu příslušnými komunikačními kanály – operátor využije infotext v tištěném Vyúčtování služeb nebo SMS, dále informace uveřejní v srpnovém ceníku.
Zdroje: Tisková zpráva