Se správou přišla renomovaná americká společnost Bloomberg, prostřednictvím svého oficiálního webového portálu. Sony Mobile prý za uplynulé čtyři týdny zdvojnásobil podíl distribuovaných zařízení na 36 procent. Nejbližšímu konkurentovi, kalifornské společnosti Apple přitom za stejné období klesl tento podíl na 25 procent.
Sony nedávno uvedlo v hospodářském výhledu, že se bude snažit prostřednictvím různých „pák“ snažit v tomto fiskálním roce dosáhnout provozního zisku 100 miliard jenů, tedy asi 1 miliardy euro.
Tip! Sony Xperia ZU (Togari): uniká další fotografie (aktualizováno)
Za úspěchem prý stojí hlavně dobré prodeje nových modelů řady Xperia a také strategie velkého japonského operátora NTT DoCoMo, který v posledních týdnech významně Xperie propaguje jak pomocí reklamních aktivit tak také skrze různé slevové akce. Přitom na podpoře právě od tohoto operátora je úspěch Sony Mobile v Japonsku přímo závislý, neboť obsluhuje více než 60 miliónů tamních zákazníků (Japonsko má aktuálně přibližně 127 miliónů obyvatel).
Zdroje: bloomberg.com
- přebývá čárka v první větě anotace a v první větě prvního odstavce
- čárka naopak chybí v poslední větě prvního odstavce (za slovem "Apple") a v posledním odstavci (za slovem "aktivit")