Stávající služby včetně volání, SMS a možnosti aktivovat vybrané datové balíčky (včetně roamingového) budou v uvedeném období fungovat bez omezení. V rámci odstávky však nebude možné přes samoobsluhu Můj T-Mobile, hlasový automat ani SMS kódy přijímat a realizovat požadavky typu aktivace nových služeb či změny v nastavení vč. případné deaktivace služeb nebo výměny SIM karet.
V omezeném provozu budou fungovat také značkové a partnerské prodejny a zákaznické centrum. Asistenti budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů virtuálních operátorů v síti T-Mobile (virtuálové bývalé GTS, MOBIL.CZ, RWE Mobil a PREmobil), rovněž značky Kaktus.
Operátor žádá své zákazníky, aby si v případě potřeby s předstihem změnili stávající nastavení služeb, případně včas aktivovali služby, které chtějí v době odstávky používat. Přechod na nový CRM je zásadní a nutnou technologickou změnou. Detailní informace zákazníci naleznou během dnešního dne na této internetové stránce.
Zdroje: Tisková zpráva