V prosinci loňského roku tedy zástupci společnosti SAZKAmobil zaznamenali 305% nárůst v počtu odeslaných DMS oproti druhému nejštědřejšímu měsíci listopadu. Naopak za uplynulý rok odeslali zákazníci SAZKAmobilu nejméně DMS během měsíce března (49 % měsíčního průměru) a května (53 %), což lze dávat do souvislosti s placením daní. Je rovněž vidět, že DMS jsou stále oblíbeným prostředkem pro přispívání na dobročinné účely a Češi jsou v tomto směru dlouhodobě premianty.
Až do července (122 %) následovala stoupající tendence s menším poklesem v dovolenkovém měsíci srpnu (71 %).
Přesto co do počtu odeslaných dárcovských SMS nejvýrazněji vyčnívá právě měsíc prosinec, kdy došlo k 396% nárůstu oproti celoročnímu průměru a 334% nárůstu oproti průměru v období září-listopad, konstatuje Jan Schmiedhammer, ředitel SAZKAmobilu.
Zdroje: TZ