Dnešní doba je plná reklam a různých inzerátů, na které zejména ve větších městech či obchodních centrech narazíte doslova na každém kroku. Mnoho z nich vás však vůbec nezajímá a lze říci, že člověk jen ztrácí čas čtením něčeho, co ho ve výsledku nezaujme. Jistý pokrok by mohla přinést služba Samsung Proximity. Ta bude ztělesněním cílené nabídky pro konkrétního uživatele. Ten bude muset mít v prvé řadě telefon Samsung s podporou Bluetooth 4.0 LE (Low Energy) a rovněž nainstalovanou aplikaci Proximity Service.
Následně se již bude vše odvíjet od vašich preferencí, aktuální polohy a samozřejmě služeb či obchodů, které budou ve vaší blízkosti a které budou v této aplikaci zapojeni. Následně tak na telefon automaticky dostanete například nabídky na slevu v obchodě, ve kterém se právě nacházíte. Samsung dále uvádí možnost využití v restauracích, letištích, kde by uživatel opět získal informace o bezcelních nabídkách, muzeích či na sportovních stadiónech, kde byste díky Proximity měli ihned přehled o rozestavění sedadel, občerstvení a podobně.
Samsung toto řešení zavádí jako odpověď na již dřívější službu Apple iBeacon, která byla nasazena již od systému iOS 7. Stejně jako Samsung využívá pro přenos informací technologii Bluetooth a opět je vše využíváno k prezentování nabídek v okolí uživatelů.
Zdroje: engadget.com, placedge.samsung.com