Samsung otevřel v Hradci Králové novou zákaznickou linku

Nové call centrum přispěje ještě k většímu komfortu a spokojenosti zákazníků a v první řadě bude zaměřeno na mobily, tablety a fotoaparáty. V Hradci Králové navíc Samsung vytvoří až třicet nových pracovních míst.

Samsung dnes v Hradci Králové slavnostně otevřel svou novou zákaznickou linku. Nová pracovní místa v ní najde až třicet proškolených pracovníků, kteří zákazníkům nabídnou podporu po telefonu i on-line pomoc, pomohou s nastavením mobilních telefonů, zařídí servisní zásahy u zákazníka a celou řadu dalších služeb, které zvýší zákaznický komfort. Zákaznickou linku Samsung provozuje společnost Teleperformance.

Logo Samsung

„Je mi ctí dnes slavnostně otevřít novou Zákaznickou linku Samsung. Věřím, že tato služba přispěje k ještě kvalitnější podpoře našich zákazníků, stejně jako přinese užitek i královéhradeckému regionu díky vytvořeným pracovním příležitostem,“ řekl u příležitosti otevření zákaznické linky Daewon Kim, prezident společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.

Efektivnější řízení a školení zaměstnanců byly dalšími důvody, proč bylo nové zákaznické centrum určené pro Českou a Slovenskou republiku přesunuto ze zahraničí do tuzemska. V první fázi tak bylo proškoleno šestnáct operátorů, kteří ochotně pomohou se vším, co se týká Samsung mobilů, tabletů a digitálních fotoaparátů. Operátoři zodpoví dotazy jak po telefonu, tak prostřednictvím on-line nástrojů: zákazníci mohou využít chat, webové rozhraní, Facebook, vzdálené nastavení mobilního telefonu i objednávku servisního zásahu.

Ve druhé polovině tohoto roku si najde nová místa dalších čtrnáct pracovníků se zaměřením na ostatní zařízení Samsungu, včetně televizorů a audio výrobků.

„Linka bude poskytovat rozšířenou zákaznickou podporu s vysokou přidanou hodnotou. Nákupem našich zařízení náš vztah se zákazníkem totiž nekončí, ale naopak začíná. Specializovaní operátoři spolu s našimi autorizovanými servisními středisky jsou k dispozici vždy, když od nás uživatel potřebuje poradit či pomoci,“ poznamenal David Mrzena, ředitel zákaznického a servisního oddělení společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.

„Zákaznická linka je nadstandardní nejenom svým špičkovým zázemím a prostředím kontaktního centra, ale i vysokými požadavky na operátory. Jen tak je možné dlouhodobě naplňovat požadavek vysoké spokojenosti zákazníků,“ dodává Aleš Hýbner, ředitel Teleperformance Česká republika a Slovensko.

Zákaznická linka na telefonním čísle 800 726 786 je k dispozici v pracovní dny od 8 do 18 hodin a v sobotu od 9 do 16 hodin.

Zdroj: TZ Samsung

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze