Co je během používání mobilního telefonu/tabletu věcí nejvíce nepříjemnou? Určitě posílání zařízení do servisu a je veskrze jedno, jestli se snažíme opravit zařízení v rámci záručního nebo pozáručního servisu. Nová služba Samsung Go má všechny problémy a starosti smazat, významně by také měla ukrátit dobu, po kterou je vás smartphone či tablet v servisním středisku. Samsung se chlubí, že na místo běžných a zákonem schválených 30 dní může oprava a doručení zpět na prodejnu trvat zhruba 36 hodin (doba garantovaná pouze v případě oprav na servisní úrovni L1 a L2 – servisní úrovně jsou podrobně popsané na stránkách společnosti).
Každodenní svoz mobilních zařízení auty Samsung Go současně zpřístupňuje autorizovaný servis společnosti Samsung většímu počtu zákazníků.
Tato služba přináší zcela novou úroveň rychlosti a péče o zákazníka v oblasti servisních služeb poskytovaných pro mobilní zařízení. Díky službě Samsung Go očekáváme další posun v oblasti zákaznické spokojenosti, která je pro nás klíčovou záležitostí, říká David Mrzena, ředitel zákaznického a servisního oddělení společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.
Jak služba funguje? Zákazníci vybraných prodejen elektroniky v Praze, Brně a Ostravě již nemusejí čekat na opravu mobilního zařízení desítky dnů, když se jim například rozbije displej. Zákazník jednoduše dorazí do některé z prodejen řetězce, ve kterém telefon či tablet kupoval, a se zaměstnanci vyřídí reklamaci, respektive opravu zařízení. Ještě ten samý den do prodejny dojede speciálně upravený vůz Samsung Go, který poškozená zařízení sveze do autorizovaného servisu Samsung.
Vůz Samsung Go pak navrátí opravený telefon či tablet zpět do prodejny. To vše do 36 hodin. Kromě značkových prodejen Samsung jsou do služby Samsung Go zapojené řetězce s elektronikou Electro World, Euronics, Datart či Comfor. Přehledný seznam prodejen v jednotlivých městech naleznete přímo na stránkách společnosti.
Zdroje: Tisková zpráva