O reklamních pauzách Super Bowlu, vrcholu sezony amerického fotbalu, již několik let kromě jiného programu vídáme i reklamy. Jelikož Super Bowl kromě diváků v USA sledují v jiných zemích i další miliony lidí, zaplatit si třeba i jen několika vteřinový spot není vůbec levná záležitost a dovolit si to můžou jen ty největší firmy. V letošním ročníku nechyběl spot výrobce automobilů Mercedez-Benz, nápojového gigantu Coca-Cola nebo Axe, firmy vyrábějící deodoranty a další kosmetiku.
V reklamní přestávce mezi dvěma poločasy své spoty odvysílali i dva výrobci mobilních telefonů - Samsung a BlackBerry. Jihokorejský výrobce ji pojal vtipně. Dva herci, Seth Rogen a Paul Rudd (oba se sešli v Komedii Knocked Up) se přišli do centra Samsungu ucházet o... Víc už ale neprozradíme. Snad jen doplníme, že se ve spotu objevil i známý basketbalista Le Bron James.
Samsung
Reklama BlackBerry měla za úkol představit nový vlajkový model Z10. V marketingovém oddělení kanadského výrobce se ale po vzoru Samsungu rozhodli namísto ohraného a pro událost typu Super Bowlu i nudného vyjmenování technických specifikací udělat spot zábavnější a jednoduší formou. Pointou 32 sekundového videa je ukázat, co BlackBerry Z10 neumí. Ale podívejte se raději sami.
BlackBerry
Zdroje: engadget.com, blogs.blackberry.com, phonearena.com, blog.gsmarena.com