Transworld Endless Skater

Transworld Endless Skater

Skejťácký prstolam
1

Jste skate-pozitivní? Ještě než přijde hra s Tony Hawkem, tak pro vás máme recenzi Transworld Endless Skater, který kombinuje plnohodnotný zážitek jízdy a triků spolu s free-to-play modelem, nekonečnou mapou a dalšími prvky. A už teď mohu prozradit, že toto zvládá velmi dobře, jen je to trochu prstolam.

Já jsem na sportovní hry nikdy moc nebyl, ale znám spoustu hráčů, kteří to mají přesně naopak. A dovedu si představit, že se nějaká malá část z vás těší na připravovanou hru Tony Hawk's Shred Session. Ta vypadá velmi dobře a první dojmy říkají, že se povedlo vybalancovat ovládání pro dotykový displej. Ale ještě si na ni chvíli počkáme. Mezitím můžeme zkusit nějakou jinou skejťáckou hru, třeba právě Transworld Endless Skater.

Transworld Endless Skater – videorecenze

Do nekonečna a ještě dál

Tato hra spojuje věci, které běžně nejdou ruku v ruce. Jednak je to složité ovládání a hromada různých triků, ale také free-to-play model. Tak třeba nekonečné tratě. Hra obsahuje pouze dvě mapy, které se ale skládají z připravených částí donekonečna. Tedy dokud hráč jede. Nečekejte ale nějaké přiblblé sbírání mincí nebo vyhýbání se překážkám. Tato hra jde dál. Skutečně po vás chce především provádět triky a tím sbírat body. Vždy, když pokoříte bodovou hranici, tak se vám přidá nějaký čas.

Hra vás nutí dělat nové triky a kousky tím, že vám předkládá úkoly. Některé jsou snadné, třeba říkají, že musíte dosáhnout hranice 2 000 bodů, což je hned hotové. Jindy ale musíte udělat určitou sérii triků, které už tak snadné být nemusí. Odměnou je samozřejmě herní prémiová měna. Dalším free-to-play prvkem jsou jistě bonusy, které si můžete zaplatit před každou hrou. Může to být zpomalení času, přidání času nebo násobení skóre.

Prstolam

Tím, že si bonus koupíte, způsobíte, že se bude během úrovně zobrazovat a vy ho tak můžete sebrat. Násobič skóre automaticky neznamená, že po celou dobu dostáváte více bodů. Více bodů dostáváte za kombinaci složitějších triků. Problém je ale v tom, že všechny jsou složité. Trvá to velmi dlouho, než si na ovládání zvyknete. Na displeji jsou čtyři barevné oblasti. Jedna slouží pro přejíždění mezi drahami, druhá pro grind, grab nebo ollie. Různé triky pak provádíte tím, že prstem táhnete určitým směrem.

Pro kickflip táhnete ve žlutém poli směrem doleva. Pro airwalk zase v zeleném šikmo k pravému hornímu rohu. Pár triků si jistě zapamatujete. Když chcete udělat Japan melon, tak musíte na skokánku táhnout nahoru a hned pak doprava v zeleném poli. Jakmile ale dostanete úkol s trikem, který běžně neděláte, tak se asi budete muset podívat. A teď si k tomu ještě přičtěte naklánění telefonem/tabletem, které slouží pro otáčení ve vzduchu. Je to docela guláš a nejednou spadnete, protože vaše prsty ten koncert nezvládnou uhrát.

Žádná energie

Podle mnoha hráčů je ovládání výrazně lepší s ovladačem. Pokud tedy nějaký vlastníte, tak to určitě zkuste. Jinak vám brzy bude ovládání lézt na nervy. Za každou odjetou hru dostanete podle výsledku (své skóre ale během jízdy nevidíte) peníze, které pak můžete proměnit v nové jezdce, triky nebo vylepšení. Dokonce i za triky musíte platit, což je trochu zvláštní. A nezapomeňme na reklamu, které je zde vážně požehnaně. Po každé hře na vás vyskočí, všude jsou bannery a hlavně ta reklama vždy vypadá jinak, je v jiném okně a má jiná tlačítka pro vypnutí.

Transworld Endless Skater

Ale jedno se musí nechat. Jsem rád, že autoři do hry nezahrnuli i omezení v podobě energie. Pokud se tedy dostanete přes velmi obtížné ovládání, tak ji můžete hrát dle libosti a otravují vás akorát reklamy, které jdou za menší poplatek vypnout. A musím uznat, že takto otravnou reklamu, jsem ve hře snad ještě nepotkal, takže pokud chcete hrát a nevybouchnout u toho vzteky, tak se do ní vyplatí trochu investovat.

Transworld Endless Skater je oříšek. Na jednu stranu nabízí velmi propracovaný systém triků, které se snaží fungovat na dotykovém ovládání, a přestože se hodně snaží, tak jí to příliš nejde. Budete se rozčilovat a bude naštvaní. Ale stejně je hra zábavná a docela slušně zpracovávý free-to-play model, protože neobsahuje omezení v energii, ale zase na druhou stranu po vás chce platit za triky. Je to hra plná zvláštních rozhodnutí a bez ovladače se u vás ale na dlouho asi neusadí.

Stáhnout Transworld Endless Skater

70%
  • komplexní systém triků