Looney Tunes Dash!

Looney Tunes Dash!

Mrkev tě ochrání
3

Bugs Bunny? Tweety? Road Runner? A další z Looney Tunes v jedné hře? Nevím jak vy, ale já ji beru všemi deseti. Díky tomuto titulu se můžete vrátit do dětských let, kdy jste nadšeně seděli před obrazovkou a o víkendu ladili pohádky. A když už máme ty svátky, tak se nějaká pohádková hra určitě bude hodit.

Pokud ještě chodíte do školy, tak vám přeji hezký víkend a začátek prázdnin. Snad budou dostatečně dlouhé, pohodové a hlavně klidné. Dnešní hra není úplně klidná, ale to není skoro žádná. Minimálně můžeme říci, že je pohádková, takže se do tohoto svátečního období skvěle hodí. Ať už budete relaxovat u krbu, v posteli nebo někde na cestách, tak si jistě rádi zaběháte s králíkem Bugsem Bunnym nebo Road Runnerem. Minimálně si můžete zavzpomínat na staré časy.

Looney Tunes Dash! – videorecenze

Běhání

Vše co má v názvu „Dash!“ ve mně vzbuzuje nedůvěru. Jedno slovo a hned je jasné, jak bude celá hra vypadat. Nepochybně bude zdarma, bude se v ní běhat, skákat, sbírat nějaké pozlacené mince a nesmíme zapomenout ani na energii, vylepšování a vše co k tomu patří. Někdy se to povede více, jindy méně. Někdy hra překvapí, jindy si naopak řeknu, že to dopadlo přesně podle představ. A moje představy nebývají nijak valné.

Která hra mě takto překvapila? Nepochybně to byl Gameloft se svým Spider-Manem Unlimited. To byla dobrá běhačka s řadou možností. Jak si ale stojí Looney Tunes Dash!? První představa skutečně nebyla mylná. Je to běhačka, ve které se předně musíte vyhýbat překážkám a sbírat mince. Tyto hry bývají ve dvou provedeních. Buď obsahují nekonečný mód a hodně variabilní trať, nebo postupujete po úrovních a tratě jsou dané.

Mapa

Zynga u této hry zvolila druhou variantu. Nekonečný mód tu nehledejte. Trochu mě to mrzelo, na chvilkové zabavení v tramvaji, nebo na… záchodě, bývá nejlepší. Alespoň se postupem času mění zadání úkolů. Jednou musíte jen sbírat skóre, jindy zase pojídáte mrkve (a některé vám doslova utíkají) nebo prorážíte bedny. Mapy se mění po deseti kolech, ale i tak jsou si dost podobné. A v rámci jedné kapitoly bude prostředí téměř stejné.

Jednou zaběhnete do jeskyně, jindy se proženete mezi výbušninami, ale ten základ se příliš nemění. Variabilitu Spider-Mana zde nehledejte. Zase na druhou stranu se toho ve hře neděje úplně málo. Kromě základních mincí tu narazíte na bedny, které můžete prorážet. Každá postava má svou schopnost – a třeba Bugs Bunny zvládne rozbít vše před sebou. Nejednou tak narazíte na skryté poklady, sběratelské kartičky a řadu vedlejších postav.

Pohádka

To nejzajímavější ale přišlo spolu s předlohou. Jsou to vedlejší postavy. Nejen, že vás pronásleduje Elmer, ale třeba takový Taz vám bude házet stromy pod nohy, Daffy se vás bude snažit okrást o mince a mrkve, Yosemite se vám postaví na mapě a to samozřejmě není všechno. Mezi hratelnými postavami jsou také Tweety a Road Runner. Ti se vám ale odemknou až později, když odehrajete dostatečný počet kol.

Looney Tunes Dash!

Jelikož je hra zdarma, tak obsahuje také řadu nepříjemností. Mezi ně bych určitě zařadil životy, o které přijdete po nárazu nebo nesplnění úkolu. Samozřejmě vše můžete odčinit dostatečným balíkem peněz. Hra obsahuje dvojici herní měny. Papírové peníze a mince. Za ty papírové si kupuje usnadnění a životy. Za mince si pak vylepšujete bonusy a schopnosti hrdinů. Vyděláváte si je ale tak pomalu, že se o nějakém průběžném vylepšování mluvit nedá a bez placení si toho moc nezlepšíte.

Tato hra mi zprostředkovala vlastně dva zážitky. Při jednom jsem se vrátil do dětských let, kdy jsem Looney Tunes sledoval o víkendu ráno v televizi. A jsou to vzpomínky notně kladné. Na druhou stranu ale jde o běžnou běhačku, která nic navíc nenabízí. Běžné překážky a prostředí nahradila motivy ze seriálu a to je tak vše. Další hratelné postavy jsou fajn, ale chybí tu nekonečný mód, další varianty a více možností. A technicky na tom hra není také moc dobře. Občas jsou reakce zpomalené a během hraní utichá hudba. That's all Folks!

Stáhnout Looney Tunes Dash!

65%
  • oblíbené postavy