Beach Buggy Racing

Beach Buggy Racing

Závodní taškařice
8

Některé hry se berou vážně, jiné příliš ne. Na jedné straně máte realistická auta, burácející zvuk motorů a na druhé straně pestrobarevné stylizované buginy se zbraněmi hromadného ničení. A dnes recenzovaná hra se příliš vážně nebere. Díky tomu vás však můžete skvěle pobavit, nudit se s ní rozhodně nebudete.

Recenze na závodní hru tu nebyla jak dlouho? Raději to ani nebudu počítat… dost dlouho. A já vím, že se mezi vámi najdou tací, kteří si jistě rádi zařídí. Sice to nebude Asphalt nebo Real Racing, ale čtyři kola s volantem to budou. Spíš než ale k realistickým závodům se dnes budeme vracet k závodním arkádám na konzolích. Přesně jako byl třeba Crash Team Racing nebo Mario Kart. Nečekejte tak žádné skutečné sporťáky nebo ohlušující zvuk motorů. Naopak se připravte třeba na výbuchy.

Beach Buggy Racing – videorecenze

Taškařice

Hru Beach Buggy Racing mají na svědomí ti samí tvůrci jako Riptide , což znamená, že by se závody mohli mít dostatek zkušeností. Ovšem Riptide se snažila býti vážnější hrou. Zatímco v tomto případě jde spíš o taškařici. A je poznat, že si v některých ohledech autoři asi nebyli příliš jistí. Pokud jejich předchozí hra byla o závodech na vodě, tak vás jistě nepřekvapí, že autíčka v této hře dosti plavou. To nám ovšem vadit nemusí, protože jde o čistou arkádu.

Vybrat si můžete z ovládání nákláněním a dotykem. Z nějakého důvodu se mi hrálo mnohem lépe na virtuálních tlačítkách. Hra podporuje i připojení ovladače, se kterým se bude hrát asi nejlépe. S nakláněním jsem nikdy nevybral zatáčku tak přesně a často se mi stalo, že jsem šel odezdi ke zdi. Navíc v tramvaji byste byli asi za exota. Zase u tlačítek si musíte dát pozor na to, abyste zvládli zároveň ovládat auto a ještě zapínat bonusové schopnosti.

Odstřel ho

I jako dvě zmiňované hry v úvodu obsahuje Beach Buggy Racing bonusy, které můžete po cestě sebrat. Ani zde nejsou ingredience kdovíjak originální. Základním arzenálem je střelivo. Můžete sebrat nemířenou raketu, ale také naváděnou střelu. Dále to jsou pasti. Tak třeba olejová skvrna, která jezdcům rozhodí ovládání. Najdou se tu ale i zajímavější kousky. Tak třeba netopýr, který dokáže otočit celou řadu jezdců a dostat vás tak do čela.

Za zmínku stojí také měsíc, který všechny zpomalí tím, že je začne zvedat do vzduchu. Velmi výhodný je také štít. A to obzvlášť, když jste ve vedení. Spoustu dalších bonusů si můžete dokoupit za prémiovou herní měnu (drahokamy). Některé z nich jsou skutečně silné. Stále ale závisí na náhodě, zda je dostanete. A často se vám stane, že dostanete třikrát v řadě štít, který se vám zrovna vůbec nehodí, protože jste poslední.

Snaž se jak chceš

S bonusy se musí opatrně. Není žádným uměním dostat raketu, kterou odstřelíte všechny a radostně dojedete do cíle. Ale funguje to i obráceně. Zatímco vy byste neměli být moc silní, tak stejně vaši nepřátelé by neměli oplývat příliš velkou mocí. Třeba hra Re-Volt na to šla chytře, a když vás nepřítel zaměřuje, tak většinou máte šanci nějak uniknout. Zde absolutně nemáte šanci poznat, že jste v hledáčku. A pokud vás trefí, tak budete mít hodně velký problém se opět škrábat v žebříčku nahoru.

Beach Buggy Racing

Jelikož je hra zdarma, tak obsahuje spoustu mikrotransakcí a free-to-play prvků. Zprvu to není takový problém, protože za vyhraný závod dostanete tiket na další hru zdarma. Pokud prohrajete, tak o tiket přijdete, a když vám dojdou, tak musíte čekat. Pokud by vás ale hra hodně bavila, tak máte možnost koupit prémiovou verzi, která vám zruší reklamu a odstraní tikety. Za to autory chválím. Jinak zde ale stále najdete spoustu platících prvků. Jsou to nová auta, nové postavy, bonusy nebo vylepšení.

Beach Buggy Racing má své mezery. Jednak je nemožné hru ovládnout. Můžete být kus před cílem první, ale bez hromady štěstí nedojedete. Vždy vás totiž někdo trefí. A to nejlépe několikrát za sebou. Dále tu jsou chybky technického rázu, kdy se hra občas třeba zasekává. Mimo to nabídne ale roztomilou a velmi hezkou grafiku, poměrně zábavnou hratelnost, a pokud vás zrovna nerozčílí, tak vás pravděpodobně bude bavit. Stejně tak je zde dostatek dalších módů a obsahu a celkově.

Stáhnout Beach Buggy Racing

Google Play (zdarma) App Store (zdarma) Microsoft Store (zdarma)

70%