Aliens Drive Me Crazy

Aliens Drive Me Crazy

Invazi jsme řekli NE!
2

Co uděláte, když na naši matičku Zemi zaútočí armáda mimozemšťanů? Schováte se? Ale jděte! Pekelně se vytočíte, nasednete do auta a dáte jim co proto! V této explozivní a extrémně zábavné akční hře ukážete slizounům, že si pro invazi měli raději vybrat jinou planetu. Teď toho budou pěkně litovat.

Jeden by si myslel, že ho už útok mimozemšťanů nemůže překvapit. A skutečně nemůže. Ale tato hra vám ukáže, jak to vypadá, když vás útok mimozemšťanů pořádně vytočí. Nejsem si ale tedy jist, zda vás vytočí více než reklama ze zeleným… však vy víte, koho myslím. Myslím, že jsme viděli už různé způsoby, jak zatočit s mimozemskou invazí. Tato hra na to jde ale přece trochu jinak.

Aliens Drive Me Crazy – videorecenze

Mafiánská parta

Mimozemšťané mají tu výhodu, že si mohou v podstatě dělat co chtějí. Jsou výplodem naší fantazie, takže budou umět přesně to, co autory napadne. A zde toho náležitě využijí. Svou invazi totiž chtějí ututlat a rozhodnou se vydávat za mafiány. A tak partičku hochů v černých kabátech unesou a použijí jejich podobu. Náš hlavní hrdina ale není žádný ňouma a tuto lest prokoukne. Ono to vlastně není tak těžké – od kdy mafiáni létají v létajícím talíři?

O co mimozemšťanům jde? Těžko říci, pravděpodobně se snaží obsadit zemi. Během toho také berou rukojmí a jednoho člověka u toho pořádně vytočí. Tím člověkem je náš hlavní hrdina. U úvodního intra si budete asi říkat: „Co se to tu, sakra, děje?“ Příběhové pozadí je natolik trhlé, že krásně pasuje k hratelnosti, která není o nic racionálnější. Na první pohled hra vypadá jako nekonečná arkádovka s autem, ale záhy zjistíte, že to tak není.

A hop a skok

Ano, v této hře se snažíte dojet co nejdál. Ano, v této hře sbíráte mince. Ano, v této hře si za mince můžete vylepšovat nebo kupovat nové vybavení. Ne, tato hra není jako všechny ostatní. Tak zaprvé – je rozdělena na úrovně. Chvíli „jedete“ autem, kdy můžete skákat nahoru nebo naopak seskočit níž. Proti vám se hrdnou mimozemšťani v podobě mafiánů a snaží se vás zastavit. Kromě toho mohou třeba jezdit v autech. Vy se s nimi samozřejmě dlouho párat nebudete a rozdrtíte je pod svými koly. Střelám se ale raději vyhýbejte, protože máte omezený počet životů.

Potud docela běžná záležitost. Sranda přichází s domy. Ty mají běžně několik podlaží a vy projíždíte skrz, přičemž můžete přeskakovat mezi patry a likvidovat vše v cestě. Pokud najedete třeba na troubu, tak exploduje a s ní vše okolo. Tento model je dost zábavný, ale má také své mouchy. Když proti vám vyjede auto s radlicí, tak ji musíte přeskočit, jinak přijdete automaticky o celý jeden život. Jenže auto je občas na kopečku a vy nemáte šanci ho přeskočit. Tak ho můžete zkusit podebrat, jenže tím také přijdete o život. Stejně tak když se jen naplocho bodláků dotknete. Jelikož se terén i nepřátelé generují náhodně, tak občas můžete projet bez problému, jindy velmi rychle umřete. A to vás vytočí ještě rychleji.

Žádný ňouma

Jakmile projedete až na konec úrovně, tak zaparkujete a vběhnete do vysokého panelového domu. Vytáhnete zbraň a opět přeskakujete mezi patry, zabíjíte nepřátele a u toho zachraňujete rukojmí. Je to velmi příjemná a stylová změna v hratelnosti. Jakmile základnu vyčistíte a odpálíte krystal na vrcholu, tak se můžete vydat o úroveň dál. Na konci desáté úrovně potkáte bosse, který už rozhodně nebude snadný. Celá hra není tak snadná, jak se tváří. A to je dobře.

Aliens Drive Me Crazy

Jelikož nejste žádný ňouma, tak můžete vylepšovat různé předměty a schopnosti. Za nasbírané mince si tak snadno koupíte mnohem lepší zbraň (plus její vylepšení) nebo více životů, nové oblečení, lepší auto či třeba druhou šanci po smrti. Některá vylepšení vám zůstanou, jiná jsou jednorázová. Vyděláváte velmi rychle a není problém si tak velmi často něco kupovat. Nejvíce peněz přitom získáte za likvidování nepřátel, takže se jim pak během hraní určitě nebudete vyhýbat.

Budete překvapeni, jak zábavná tato hra je. Velmi se povedlo zasazení do stylizované grafiky, pozadí příběhu i akční hratelnost, ve které neustále něco vybuchuje, létá vzduchem a vy se svým autem skáčete po střechách rodinných domků, zatímco se obávaní mimozemšťané koupou ve vaně. Jistě se přistihnete, jak máte na obličeji úsměv, který jasně prokáže, že se nad hrou skvěle bavíte. Jestli se budete bavit dlouhé hodiny? To dost možná ne. Ale v menších dávkách je hra neuvěřitelně zábavná. A dokud toho bosse nezdoláte, tak ji prostě nevypnete!

Stáhnout Aliens Drive Me Crazy

Google Play (zdarma) App Store

90%