9GAG Redhead Redemption

9GAG Redhead Redemption

Zombie déjà vu
3

Když na dveře klepou zombíci, tak jim je úplně jedno, že jste malá a vyděšená holčička. Prostě vám nezbude nic jiného, než popadnout mladšího bratříčka v dupačkách, strčit mu do ruky zbraň a vydat se na útěk. Ten bude dlouhý, plný nástrah a mozků rozplácnutých na silnici. To vše za doprovodu vtipných MEME obrázků od mecenášů zábavy z 9GAG.

Nestává se to často, ale občas přece. Svým způsobem je vydání hry pro Android jednodušší, ale stejně to v drtivé většině případů bývá tak, že vydavatelé své hry předně umisťují na AppStore a později vychází verze pro Android. Za to může především větší ochota iOS uživatelů za aplikace platit a méně rozšířené pirátství. Na druhou stranu vydávání aplikací pro Android nemá v podstatě žádné bariéry. Zde hra vyšla předně pro Android a až nyní pro iOS. To však není největší záhada spojená s jejím vydáním.

9GAG Redhead Redemption – videorecenze

Cute Kill

Tato hra je velmi zvláštní. Pokud vám říká něco Cute Kill, tak asi víte proč. Redhead Redemption není nic jiného, než přejmenovaná zmiňovaná hra od studia Touchgen. Ta je tu s námi již pár let a za tu dobu stihla v obchodě Google Play nasbírat 20 tisíc hodnocení. Přitom stačilo změnit vydavatele, do názvu napsat „9GAG“ a najednou jsme téměř na sto tisících za necelé dva měsíce. Je to zvláštní politika, ale zkusme na to nyní zapomenout.

Cute Kill, tedy pardon, vlastně Redhead Redemption, je o malé, roztomilé a červenovlasé holčičce a jejím bratříčkovi. A nenechte se zmást – dudlík v puse a dupačky neznamenají, že nemůže vzít do rukou zbraně a rozstřelit pár mozků. Naštěstí ne své sestře, ale zombíkům, kteří je pronásledují. A přestože se zde nikdo neobtěžoval udělat alespoň nové obrázky v obchodě, tak nemohu říci, že by to nebyla zábava. Alespoň na chvíli.

Bezhlavá zábava

Zábava to skutečně je tak trochu bezduchá, ale to u jednoduchých her nevadí, ne? Vaši hrdinové běží neustále dopředu a snaží se utéci hordě zombíků. Ti jsou překvapivě rychlejší, takže je zastaví akorát střelba z vaší zbraně. V každé úrovni se také snažíte získat pět vysílaček, které nesou rychlejší zombíci. Ty budete potřebovat pro získání třech hvězd a více peněz. Protivníků je celá řada. Někteří jsou slabí, ale rychlí, jiní zase silní a pomalí.

Zajímavější jsou třeba baťůžkáři, kteří po zabití upustí nějaký bonus. To mohou být životy navíc (za ty jsem se vždy modlil), silnější střelba nebo třeba nějaké body navíc. Úrovně se skutečně stávají těžšími, takže nejednou umřete a budete muset mise opakovat pro získání více peněz, za což si budete moci koupit lepší vybavení. To je ale drahé a řadu bonusů nezískáte jinak než za prémiovou měnu. Ta jde ovšem pomálu získat za plnění úrovní v nightmare obtížnosti.

Akční béčko

Když budete hru chvíli hrát, tak si všimnete řady problémů. Sem tam se seká, pohyb postav je takový „klouzavý“, a když se do hry zapojí více prvků, tak to nedává úplně smysl. Tak třeba překážky – sám jsem si říkal, že budou potřeba. Ale tím vás hra donutí držet se v nějakém místě, zatímco zombíci vám bezpečně nadbíhají a dostanou vás zboku, kde je už nemůžete zastřelit. To se vám bude stávat neustále.

9GAG Redhead Redemption

Jestli mě něco opravdu zaujalo, tak to je využití nějakých známých MEME obrázků a jejich předělání do hry. V tomto ohledu propojení dává smysl. Když jsem prvně viděl, jak na mě skáče troll-zombie, tak jsem se zasmál. Pak už mě to ale spíše otravovalo, protože jeho animace zabere třetinu obrazu, kdy nevidíte protivníky a střílíte naslepo. Pokud umřete a dokoupíte si životy, tak hra prostě pokračuje dál, takže většinou o nějaké zase hned přijdete, protože na vás pravděpodobně stále visí zombíci nebo vás zrovna přejíždí auto. Je to nepříjemné a jistě budete svých diamantů litovat.

Tato hra je zvláštní. Vlastně jde jen o znovuvydanou hru Cute Kill, která dostala nálepku 9GAG, aby si ji někdo pořádně všimnul. Teď si ale nejsem jistý, zda je to nutné. Vtipy ve stylu 9GAG obrázků jsou fajn, za chvíli se ale ohrají. Stejně tak mise, které se velmi opakují a většinou v nich cítíte jen minimální postup. Zpracování je také spíše béčkové, herní předměty jsou drahé a sice můžete hrát bez omezení, ale za chvíli vás to stejně přestane bavit. I tak ale s přivřeným okem říkám, že na chvilkové hraní to může být zábavné. Pokud tedy nejste moc nároční a chcete se jen pobavit na záchodě.

Stáhnout 9GAG Redhead Redemption

60%
  • vtipy