PSA a IBM uzavírají partnerství. Cílem je konektivita ve vozech

Uzavíraní partnerství mezi automobilkou a nějakým technologickým gigantem, je dnes skoro na denním pořádku. Po spolupráci Mercedesu-Benz s LG uzavírá partnerství také společnost IBM se skupinou PSA.

Partnerství IBM a skupiny PSA má umožnit vytvoření zcela nového ekosystému mobilních služeb ve vozech Peugeot a Citroen. Partnerství má rozvíjet nové obchodní příležitosti pro distributory vozů a města, která jsou zapojena do projektu „Smart Cities“.

TIP: LG a Mercedes Benz společně vyvíjí chytrý automobilový systém

V roce 2020 se očekává, že na silnici bude jezdit vice jak čtvrt miliardy vozidel, která budou využívat mobilní připojení.

„Velmi brzy jsme si uvědomili důležitost konektivity pro zlepšení spokojenosti zákazníků s našimi vozy,“ prohlásila Brigitte Courtehoux za PSA Peugeot Citroën. „Ve spolupráci s IBM poskytneme tyto mobilní služby široké veřejnosti, takže spotřebitelé získají novou úroveň komfortu ve voze a poskytovatelé budou mít nové možnosti, aby mohli nabídnout personalizované služby.“

Citroen C4 Cactus

Partnerství bylo oznámeno již v loňském roce. Nyní se však spolupráce rozšiřuje. Úkolem je vývoj nových mobilních služeb pro vozy PSA. Dohoda je uzavřena na 7 let a týká se nejenom vytváření nových technických řešení, ale také prodeje dostupných služeb.

„Způsoby, jak si usnadnit život a práci, se dramaticky změnily díky rychlému využití mobility a vzestupu používání zařízení s přístupem na internet.“ uvedl generální ředitel Global Automotive Industry, IBM, Dirk Wollschläger a dodává: „V rámci tohoto partnerství s PSA Peugeot Citroën posouváme hranice mobility opět o něco dál a celé řadě odvětví nabízíme možnost konkretizovat přísliby, které umožňují vozy s mobilním připojením.“

Zdroje: Tisková zpráva

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze