Jak jsme vás už informovali začátkem týdne, HTC chystá velkou kampaň, která má nastartovat prodeje a chce skrze ni také oslavit 17 let působení v odvětví mobilní komunikace. Celá kampaň je postavena na tom, že si fanoušci mohou vymýšlet, co by mohl znamenat akronym HTC. Fantazii se přitom meze nekladou a vymyslet si můžete prakticky cokoli, jako například "Hroši Telefonují Cuketou". Prostřednictvím řady kanálů zasáhne hravá kampaň celý svět.
Tip: Recenze HTC One – Jediný rytíř v zářivé zbroji
Dnes HTC uvolnilo na svém kanále na YouTube úvodní video celé kampaně s Robertem Downey Jr. v hlavní roli. Ten ve více než dvou minutové reklamě naplno uplatňuje svůj šarm, kterým získal miliony fanynek i fanoušků po celém světě, ale zároveň jsme svědky celé řady skutečně bláznivých a bizarních výjevů, jako například mytí auta troly nebo slazení čaje mohutným katapultem.
Následně budou spuštěny další části dlouhodobé kampaně, která zahrnuje všechny typy médií. V České republice se první fáze této nové marketingové strategie odrazí zejména v onlinu a sociálních sítích. Ať již přinese nová kampaň HTC jakákoliv překvapení. Jisté je, že s Robertem Downey Jr. ve spojení s HTC se budeme setkávat celé příští dva roky.
Zdroje: TZ HTC, slashgear.com