Mobilní telefony jsou dnes čím dál schopnější. Často už nevlastníme pouze mobil, ale také tablet, chytré hodinky či náramek, prsteny a další zařízení, pomocí kterých si kolem sebe vytváříme technologicky propracovaný chytrý svět. Ačkoliv se to někomu může zdát, zmíněné technologie nezbytně nemusí potlačovat naši lidskost. Naopak mohou do života přinášet více radosti, spokojenosti i rovnováhy. Tuto myšlenku rozvíjí nový kreativní koncept „Více ze života“, kterým O2 demonstruje další posun pozornosti k zákazníkům a zlepšování jejich životů díky vhodným technologiím.
„Podkladem pro novou strategii byly hodiny hloubkových rozhovorů se zákazníky, kteří přirozeně vyhledávají nové technologie a rádi je ve svém životě využívají. Z výzkumu realizovaného společností Kantar vzešly tři základní oblasti, které jsou pro lidi ve vztahu k technologiím nejdůležitější. Chtějí toho více zvládnout a být efektivnější. Chtějí se cítit v digitálním prostředí v bezpečí a chránit své soukromí, a také chtějí mít technologie pod kontrolou a cítit se s nimi v pohodě. A přesně na to jako značka reagujeme,“ popisuje David Daneš, ředitel marketingové komunikace.
Čtyři pilíře značky O2
- Více možností díky digitálnímu ekosystému
- Více spojení díky Inteligentní síti
- Více bezpečí díky ochraně od O2
- Více rovnováhy díky digitálnímu zdraví
Ten zahrnuje širokou nabídku služeb od neomezených mobilních tarifů přes spolehlivý internet domů až k té nejsportovnější televizi. Dává zákazníkovi možnost vybrat si přesně ty služby, které potřebuje, a všechno snadno obsloužit na jednom místě v aplikaci Moje O2. Služby si pak může spojit do výhodných balíčků O2 Spolu a použít k získání výhod Unity dalších značek se skupiny PPF.
Jejím cílem je dát zákazníkovi možnost spojit se kdykoli, s kýmkoli a kdekoli. O spojení doma se pak postará stabilní pevná síť, včetně nejmodernější technologie optického připojení.
Digitální hrozby jsou realita, se kterou se musí počítat. Proto O2 důkladně hlídá celou svou síť a pro extra ochranu vyvinula službu O2 Security, která jen za loňský rok zastavila víc než 1,5 miliardy (!) útoků na své zákazníky. O2 se dlouhodobě věnuje i edukaci v oblasti digitální bezpečnosti, chrání největší firmy u nás, kritickou infrastrukturu i důležité vládní instituce.
Podle nedávného průzkumu má celých 1,7 milionu lidí v ČR nízký a velmi nízký index digitálního zdraví. Tento stav chce O2 aktivně zlepšit projektem O2 Digitální zdraví, který spustí začátkem května.
Vzpomínka na Eurotel
Posun ve strategii značky podpoří i nový komunikační koncept. Ten i nadále pracuje s ikonickou postavou Evy, která přijímá roli největšího fanouška lidí a lidskosti. Tomu odpovídá i úprava jejího vzhledu, který zachovává charakteristickou rozpoznatelnost, ale posouvá ji blíž lidem. Pamětníkům či znalcům však při vyřčení sloganu „Více ze života“ ihned svitne, odkud vítr vane. Identický slogan byl totiž v historii mobilních operátorů před dvěma dekádami už použit.
„Tento claim se do komunikace firmy vrací po více než 20 letech. Tehdy provázel spouštění vůbec první české mobilní sítě Eurotel (přímého předchůdce O2), kdy operátor přinesl lidem nejnovější technologie, aby jim zlepšil život. A tato filosofie se za dvě dekády nezměnila, naopak – v dnešní době, kdy jsou technologie všude kolem nás, nabírá na ještě větší důležitosti. Slogan tak skvěle vystihuje naši současnou brandovou strategii a dobře podtrhuje její další posun směrem k zákazníkovi,“ doplňuje Daneš.