Mezi vůbec nejúspěšnější virtuální operátory u nás patří například BLESKmobil, Tesco Mobile nebo SAZKAmobil. V dalším závěsu je také duo Oskarta a Kaktus, oba překonali 50 000 zákazníků loni v létě. Letos na jaře tuto hranici pokoří také virtuál OpenCall. Sám operátor předpokládá, že jubilejního zákazníka přivítá během března 2015.
Jelikož jde o významný milník, může se dotyčný těšit na velmi lákavou odměnu. Získá 50 000 volných minut nejen pro volání do českých sítí, ale také do všech sítí v Polsku, Slovensku, Rakousku a Německu. Zkrátka nicméně nepřijdou ani stávající zákazníci. OpenCall totiž hodlá po překonání zmíněné hranice uživatelů snížit cenu za volání k našim čtyřem sousedům. Nově vás vyjde minuta volání na 1,80 Kč, tedy stejně jako kdybyste telefonovali v rámci České republiky.
„Velmi nás těší, že začátkem letošního roku oslavíme 50 000. zákazníka OpenCall mobile,“ sdělil Vincent Charollais, generální ředitel společnosti DH Telecom, „tento úspěch je výsledkem vynikající práce našeho týmu a odměnou za úsilí vynaložené na dosažení tohoto cíle. OpenCall tak potvrzuje své místo na českém trhu, i přestože jde o velmi konkurenční prostředí. Těšíme se, jak opět příjemně překvapíme naše zákazníky naší novou cenou 1,80 Kč/min. za hovory do všech sousedních zemí!“
„Je velkým přání tady u nás v OpenCall mobile nabízet našim klientům férové ceny. Česká republika leží v centru Evropy a je silně propojena se sousedními zeměmi. Umožnit lidem být ve spojení s dalšími 150 milióny lidí za cenu místního hovoru – to je jedinečný a inovativní krok, který nemá na českém trhu obdoby!“
Zdroj: TZ OpenCall
http://www.mobilmania.cz/opencall-zacne-trestat-zakazniky-s-nizkou-utratou/a-1329392/default.aspx