O2 od 1. října nabízí možnost pojistit nový telefon nebo tablet pořízený ve kterékoli z O2 Prodejen. „S Pojistkou na mobil se zákazníci nemusí bát toho, že se jim nový telefon rozbije při pádu na chodník, nebo jim při chvíli nepozornosti zmizí z kapsy. Naše pojištění tyto nepříjemné události totiž pomůže vyřešit,“ popisuje Jindřich Fremuth, ředitel divize Rezidentní zákazníci v O2. Pojistka na mobil se pak vztahuje na následující situace.
Nahodilá poškození
- mechanické poškození (pád, náraz, vnější mechanické působení, živel apod.)
- působení vody nebo vlhkosti
- poškození elektrickým proudem
Pojištění krádeže
- prostá nebo kapesní krádež (kapesní krádež v metru nebo v nákupním centru…)
- krádeže po překonání překážek/loupež (vykradená kancelář nebo byt …)
Pokud je škoda totální a mobil nebo tablet nelze opravit, nebo se oprava nevyplatí, zákazník dostane slevu na nový přístroj ve stejné hodnotě, jako byla hodnota pojištěného přístroje v době poškození nebo krádeže. Pokud bude nově vybraný přístroj dražší než poskytnutá sleva, může si doplatit rozdíl. Obě varianty jsou s nulovou spoluúčastí zákazníka.
Pořizovací cena telefonu | Měsíční poplatek za pojištění |
---|---|
do 4 000 Kč | 49 Kč |
od 4 001 Kč do 7 000 Kč | 99 Kč |
od 7 001 Kč do 10 000 Kč | 149 Kč |
od 10 001 Kč do 17 000 Kč | 199 Kč |
od 17 001 Kč do 25 000 Kč | 259 Kč |
od 25 001 Kč do 35 000 Kč | 299 Kč |
Pojištění si může zákazník jednoduše sjednat na 12 nebo 24 měsíců na kterékoli ze 146 O2 Prodejen v okamžiku nákupu nového zařízení – ať už si jej od O2 pořizuje za plnou cenu, nebo na splátky bez navýšení. Cena za pojištění je poté zahrnuta do pravidelného vyúčtování služeb. Pojištění O2 nabízí jak rezidentním zákazníkům, tak drobným podnikatelům. Pokud se zákazník rozhodne, že pojištění přestane využívat, může službu kdykoliv zrušit bez sankce.
Zdroj: Tisková zpráva O2