O2 nově nabízí pojištění telefonu či tabletu proti krádeži a poškození

6

Náš nejstarší operátor přichází od října s novou službou pro své zákazníky. Spustil pojištění telefonů a tabletů proti krádeži či poškození. Měsíční poplatek se následně odvíjí od kupní ceny telefonu nebo tabletu. U nejlevnějších modelů jde o částku 49 Kč.

O2 Pojistka na mobil

O2 od 1. října nabízí možnost pojistit nový telefon nebo tablet pořízený ve kterékoli z O2 Prodejen. „S Pojistkou na mobil se zákazníci nemusí bát toho, že se jim nový telefon rozbije při pádu na chodník, nebo jim při chvíli nepozornosti zmizí z kapsy. Naše pojištění tyto nepříjemné události totiž pomůže vyřešit,“ popisuje Jindřich Fremuth, ředitel divize Rezidentní zákazníci v O2. Pojistka na mobil se pak vztahuje na následující situace.

Nahodilá poškození

  • mechanické poškození (pád, náraz, vnější mechanické působení, živel apod.)
  • působení vody nebo vlhkosti
  • poškození elektrickým proudem

Pojištění krádeže

  • prostá nebo kapesní krádež (kapesní krádež v metru nebo v nákupním centru…)
  • krádeže po překonání překážek/loupež (vykradená kancelář nebo byt …)
O2 Pojistka na mobil

Pokud je škoda totální a mobil nebo tablet nelze opravit, nebo se oprava nevyplatí, zákazník dostane slevu na nový přístroj ve stejné hodnotě, jako byla hodnota pojištěného přístroje v době poškození nebo krádeže. Pokud bude nově vybraný přístroj dražší než poskytnutá sleva, může si doplatit rozdíl. Obě varianty jsou s nulovou spoluúčastí zákazníka.

Pořizovací cena telefonu Měsíční poplatek za pojištění
do 4 000 Kč 49 Kč
od 4 001 Kč do 7 000 Kč 99 Kč
od 7 001 Kč do 10 000 Kč 149 Kč
od 10 001 Kč do 17 000 Kč 199 Kč
od 17 001 Kč do 25 000 Kč 259 Kč
od 25 001 Kč do 35 000 Kč 299 Kč

Pojištění si může zákazník jednoduše sjednat na 12 nebo 24 měsíců na kterékoli ze 146 O2 Prodejen v okamžiku nákupu nového zařízení – ať už si jej od O2 pořizuje za plnou cenu, nebo na splátky bez navýšení. Cena za pojištění je poté zahrnuta do pravidelného vyúčtování služeb. Pojištění O2 nabízí jak rezidentním zákazníkům, tak drobným podnikatelům. Pokud se zákazník rozhodne, že pojištění přestane využívat, může službu kdykoliv zrušit bez sankce.

Zdroj: Tisková zpráva O2

Diskuze ke článku
Grom51
Ano, ale né za těchto podmínek. Slevu ? a za ty ceny ? a ještě hodnota přístroje v době krádeže ? Díky, zajdu ke konkurenci
Martin Čihák
Martin Čihák
Spousta lidí má popraskane displeje, myslím, že to určitě nebude špatná služba, ale dát za telefon např. 20tis.a za pojistku dalších 12litru. To je docela síla. Máte někdo zkušenosti s pojistkou na blbost? Prý přes to jde opravit telefon. Nepotřebuji to, ale jen tak pro zajímavost
Lucue
Nekde jsem vycetla,ze kdyz napr.dite mladsi 8 let promackne tablet. Myslim displej ,tak se na to pojisteni nevztahuje. Tak na co potom ta pojistka ?
Immortal
Rozhodně si toto pojištění nepořizovat, pojištění je ztráta peněz. Vždycky si najdou výmluvu, proč pojistnou událost neschválit, smlouva je velmi nevýhodná.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze