„Rok 2014 byl pro O2 přelomový. Změnili jsme firemní hodnoty, nastavili nové priority a zjednodušili a zefektivnili fungování celé společnosti“, hodnotí uplynulý rok Tomáš Budník, předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic. „Provedené změny se už začínají projevovat na konkrétních číslech a zlepšujících se trendech ve všech segmentech našeho podnikání. Cíle pro tento rok jsme splnili,“ doplnil.
Mobilní služby od O2 využívalo ke konci roku 2014 celkem 5 069 tisíc zákazníků. Počet zákazníků smluvních služeb se meziročně zvýšil o 1,8 % na 3 294 tisíc. V oblasti předplacených služeb došlo k meziročnímu poklesu o 4,9 % na 1 775 tisíc zákazníků.
Díky neomezeným tarifům stoupá i mobilní hlasový provoz. V roce 2014 provolali zákazníci 11 532 milionů minut. Objem volání tak meziročně vzrostl o 7 %. Také objem datového provozu v síti O2 vykazuje dlouhodobě rostoucí trend, a to jak v celkovém objemu, tak i v přepočtu na jednoho uživatele.
Zájem o mobilní internet tak meziročně stoupl o 17,1 %. Výnosy z mobilních datových služeb vzrostly o 16,7 %. I nadále stoupá podíl chytrých telefonů v síti O2 – meziročně se zvýšil o dalších 5,3 procentních bodů na 39,8 %. Za zvýšením podílu stojí i 92 % chytrých telefonů prodaných v předvánočním období, které podporují rychlý internet 4G LTE.
Počet zákazníků digitální televize O2 TV dosáhl počtu 184 tisíc a meziročně tak stoupl o 18 %. Svůj podíl na tom má i nově zavedená služba O2TV Go, která umožňuje díky stejnojmenné aplikaci sledovat televizní vysílání na mobilních zařízeních. Od svého uvedení na trh eviduje už na 240 tisíc stažení.
Zdroje: o2.cz