Začátek služby O2 Guru byl ve čtveřici osob, dnes se o celou řadu sociálních sítí včetně monitoringu a odpovídání na veřejných kanálech českého internetu stará tým šesti lidí. Naši O2 Guru – Jarda, Mirek, Renča, Sandra, Petr a Vašek.
Na profesionální zákaznické péči si operátor zakládá, a také proto tento tým vznikl. Žádné dočasné řešení, studenti nebo někdo z marketingu, ale vyškolení konzultanti zákaznické péče, kteří dokáží přímo řešit většinu situací a požadavků. Celkový součet let praxe a zkušeností mluví za sebe – je to více než 29 let.
Počet příspěvků a dotazů, které O2 Guru zpracovávají samozřejmě stoupá na jednotlivých sítích, ale také celkově díky širšímu záběru. Nejde totiž pouze o „tradiční“ sítě (Facebook, Twitter, Google+), ale například i O2 Fórum, komentáře O2 Videotéky a obecný monitoring českého internetu. Proto se s odpovědí nebo pomocnou rukou od O2 Guru můžete setkat i v komentářích pod článkem nebo třeba na specializovaných fórech.