O2 Guru slaví: on-line pomoc startovala před třemi lety

6

Přesně před třemi roky O2 spustilo služby pomocníků O2 Guru na sociálních sítích. Na Facebooku, na Twitteru či na O2 fóru od té doby tito on-line specialisté odpovídají na dotazy zákazníků a poskytují jim kompletní zákaznickou péči. Zajímá vás, z jakých sociálních sítí dotazy přicházejí nejčastěji, kolik už O2 Guru celkem napsali slov či jaký byl jejich nejrušnější den?

Začátek služby O2 Guru byl ve čtveřici osob, dnes se o celou řadu sociálních sítí včetně monitoringu a odpovídání na veřejných kanálech českého internetu stará tým šesti lidí. Naši O2 Guru – Jarda, Mirek, Renča, Sandra, Petr a Vašek.

O2 Guru

Na profesionální zákaznické péči si operátor zakládá, a také proto tento tým vznikl. Žádné dočasné řešení, studenti nebo někdo z marketingu, ale vyškolení konzultanti zákaznické péče, kteří dokáží přímo řešit většinu situací a požadavků. Celkový součet let praxe a zkušeností mluví za sebe – je to více než 29 let.

Počet příspěvků a dotazů, které O2 Guru zpracovávají samozřejmě stoupá na jednotlivých sítích, ale také celkově díky širšímu záběru. Nejde totiž pouze o „tradiční“ sítě (Facebook, Twitter, Google+), ale například i O2 Fórum, komentáře O2 Videotéky a obecný monitoring českého internetu. Proto se s odpovědí nebo pomocnou rukou od O2 Guru můžete setkat i v komentářích pod článkem nebo třeba na specializovaných fórech.

O2 Guru

Zdroje:

Diskuze ke článku
anti-Guru
Guru slaví? Jejich pomoc je směšna! Trapnost sama o sobě.
Trvanlivec
ja budu slavit az padne roming,volani bez hranic,,, to bude pohoda.. :)
COlin
O2 Guru a cela jejich podpora mi nebyla schopna za 3/4 roku vyresit problem s nastavenim jejich zarizeni Ruckus.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze