„Podle průzkumů realizovaných s agenturou GFK má řada lidí aktivované služby, jejichž potenciál zcela nevyužije. Přinášíme alternativu formou flexibilních balíčků, které budou více odpovídat jejich potřebám,“ uvádí Dávid Hajmán, ředitel ČEZ Prodej. Ze zjištění výzkumu realizovaného MOBILEM OD ČEZ vyplývá, že 70 % lidí neprovolá více než 200 minut měsíčně. „Je tedy na zvážení, zda člověk opravdu potřebuje neomezený tarif s velkým množstvím volných jednotek volání, SMS a internetu, anebo jen s vidinou úspory vyhazuje peníze,“ dodává. Výzkum také ukazuje, že u 8 z 10 lidí se vejde měsíční útrata do 500 Kč. Nejčastěji lidé měsíčně utrácejí částku v rozmezí 250 až 500 Kč.
Velmi podobná situace je i u nabídky mobilního internetu. Řada uživatelů má totiž nastavený paušál s vysokým objemem dat. Zmíněný průzkum ukazuje, že polovina času strávená na internetu je u většiny lidí prostřednictvím Wi-Fi, tudíž zcela mimo mobilní tarif. Téměř 28 % dotázaných navíc nestráví na internetu více než 30 minut a dalších 34 % se pohodlně vejde do hodiny denně.
MOBIL OD ČEZu proto odpovídá novým tarifem za akční cenu 444 Kč, která obsahuje 200 volných minut a 1 GB dat. Navíc, pokud nebude balíček zákazníkovi vyhovovat, má možnost měnit objem volných jednotek. „Pečlivě jsme připravili nabídku, která odpovídá poptávce trhu a osloví klienty se službou, kterou skutečně využijí,“ uzavírá Hajmán.
Zdroje: Tisková zpráva
Gestern von meinem BlackBerry 10 smartphones