Vodafone OneNet zákaznické centrum je umístěno v centrále Vodafonu v pražských Strašnicích a již na první pohled opravdu zaujme. Design má totiž na svědomí architekt Luka Krížek a IOSTUDIO. Celý prostor je moderní a futuristický. Zajímavý je také pružný a přitom pevný materiál Barrisol, ze kterého je celá konstrukce vyrobena. K čemu ale OneNet centrum slouží?
Vodafone OneNet zákaznické centrum je prostor, kde si firemní zákazníci mohou sestavit telekomunikační řešení na míru, naživo si vyzkoušet vybrané produkty a přesvědčit se o tom, jak je Vodafone schopen zajistit kvalitu služeb. To vše na jednom místě a za přítomnosti kvalifikovaného průvodce.
Na začátku dostane zákazník tablet (koho by to zajímalo, je to Samsung Galaxy Tab 10.1), ve kterém se přihlásí, může si zapisovat poznámky nebo chatovat s ostatními kolegy ve skupině. „Ve OneNet Centru vše začíná rozhovorem. O konkrétních potřebách daného oboru podnikání a dané firmy a výzvách, jež před ní stojí. Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují. Ptáme se, jak jim jako operátor můžeme pomoci růst,” říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.
Pomocí velké dotykové obrazovky si zákazník následně může společně s průvodcem sestavit vše, co potřebuje. Nastaví požadovaný počet telefonů či pevných linek, datové služby, zda požaduje monitorovat automobily či má zájem o bezpečnostní mobilní kamery. Vodafone je schopen dodat i korporátní řešení Microsoft Office 365 či zajistit různé nestandardní požadavky pomocí externích dodavatelů. Na základě těchto vstupních parametrů poté Vodafone vyhotoví nabídku. Cílem je poskytnout ucelené komunikační služby v jednom balíčku, aniž by zákazník kvůli tomu musel kontaktovat více dodavatelů. Integrovanou platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet už využívá přes 2 500 společností.
Zákazníci si v centru mohou prohlédnout a vyzkoušet všechny nové tablety a telefony v nabídce Vodafonu, případně vyzkoušet další služby. Dostanou rovněž školení, jak se některé služby Vodafone používají a skrze videokonferenci se lze spojit i s dohledovým centrem Vodafone. Zajímavostí je, že v tomto dohledovém centru mají přímo vymezené speciální okno na velké obrazovce, sloužící k monitorování stavu nejdůležitějších firemních klientů. Pokud tedy přestane fungovat některá ze služeb například Hasičskému záchrannému sboru ČR, Pražskému hradu, KKCG nebo Madetě, v dohledovém centru ihned pomocí velké ikonky uvidí, že je něco v nepořádku.
Vodafone se pochlubil také čísly týkajících se firemních klientů. V poslední době se mu poměrně daří, protože meziročně o 7 % stoupl počet firemních zákazníků a například o 75% se zvýšil podíl mobilních služeb u zákazníků v sektoru státní správy.
Jak se vám design nového Vodafone OneNet centra líbí?