Projekt byl ve své pilotní fázi spuštěn v listopadu na čtyřech prodejnách O2 a novém webu www.o2.cz/inspirace. Zákazníci se mohou na této internetové stránce inspirovat řešeními 16 modelových situací, které zahrnují například postupy, jak bezpečně zálohovat fotky a dokumenty, jak je sdílet, jak naplnit svůj smartphone nebo tablet časopisy nebo knihami, jak zapnout spotřebiče mobilem odkudkoli na dálku, nebo jak nastavit nahrávání zadarmo v mobilu, či jak mít přehled o místech, kde zrovna nemohou být.
Pomocí jednoduchého průvodce si zde může zákazník najít řešení ušité na míru přímo jemu, které zahrnuje kombinaci určitého zařízení, softwaru a také připojení k pevnému nebo mobilnímu internetu. To O2 nabízí vždy jako celek a zákazník si ho může objednat přes web nebo na jedné z pilotních prodejen. Po objednání na internetu se vždy ozve konzultant O2 zákazníkovi zpět a doladí s ním vybrané řešení přesně podle jeho potřeb.
"Čtyři z našich prodejen v Praze, Liberci a Mladé Boleslavi se mění v místa, kde chceme zákazníky inspirovat. Na aktivních velkoplošných panelech s digitálními obrazovkami jim na konkrétních příkladech ze života ukážeme, jak může být díky moderním technologiím každý jejich den jednodušší, příjemnější a zábavnější. Chceme, aby se naše prodejny staly synonymem pro místo, kde se zákazníci mohou seznámit s nejnovějšími trendy a technologiemi. Pokud se nám tento koncept osvědčí, rozšíříme ho i na další prodejny," popisuje Richard Siebenstich, ředitel obchodních kanálů pro rezidentní segment ve společnosti Telefónica.
TIP: Reportáž: podívejte se, jak se školí O2 Guru v O2 Aréně
O2 na těchto prodejnách rovněž zcela odbourá papírové katalogy. Místo toho jsou zde všichni konzultanti vybaveni tablety, na kterých zákazníkovi všechno ukazuje přímo na novém webu. Zákazník tak i v obchodě vidí to samé, co si mohl prohlédnout doma na internetu. Součástí tohoto projektu je i odbourávání papírových smluv a zavádění digitálního podpisu.
Zdroje: TZ O2
Pristi rok k tomu mozna prihodi supervyhodne zivotni pojisteni, nebo cehokoliv, z ceho vyrazi provizi.
Prodavac ma prodavat, ne nabizet 'reseni'. To jsou jen kecy a blaboly...