Místo konkrétních produktů nabídne O2 řešení situací

7

O2 mění zcela koncept prodeje, který už nestaví do popředí samotný produkt, ale zejména to, jakým způsobem ho využít. V rámci projektu Inspirace pro život místo toho, aby zákazníkům nabízelo jednotlivé přístroje a služby, se chce na celou věc podívat komplexněji a poradí mu, jak vyřešit každodenní situace pomocí digitálních technologií.

Projekt byl ve své pilotní fázi spuštěn v listopadu na čtyřech prodejnách O2 a novém webu www.o2.cz/inspirace. Zákazníci se mohou na této internetové stránce inspirovat řešeními 16 modelových situací, které zahrnují například postupy, jak bezpečně zálohovat fotky a dokumenty, jak je sdílet, jak naplnit svůj smartphone nebo tablet časopisy nebo knihami, jak zapnout spotřebiče mobilem odkudkoli na dálku, nebo jak nastavit nahrávání zadarmo v mobilu, či jak mít přehled o místech, kde zrovna nemohou být.

Pomocí jednoduchého průvodce si zde může zákazník najít řešení ušité na míru přímo jemu, které zahrnuje kombinaci určitého zařízení, softwaru a také připojení k pevnému nebo mobilnímu internetu. To O2 nabízí vždy jako celek a zákazník si ho může objednat přes web nebo na jedné z pilotních prodejen. Po objednání na internetu se vždy ozve konzultant O2 zákazníkovi zpět a doladí s ním vybrané řešení přesně podle jeho potřeb.

"Čtyři z našich prodejen v Praze, Liberci a Mladé Boleslavi se mění v místa, kde chceme zákazníky inspirovat. Na aktivních velkoplošných panelech s digitálními obrazovkami jim na konkrétních příkladech ze života ukážeme, jak může být díky moderním technologiím každý jejich den jednodušší, příjemnější a zábavnější. Chceme, aby se naše prodejny staly synonymem pro místo, kde se zákazníci mohou seznámit s nejnovějšími trendy a technologiemi. Pokud se nám tento koncept osvědčí, rozšíříme ho i na další prodejny," popisuje Richard Siebenstich, ředitel obchodních kanálů pro rezidentní segment ve společnosti Telefónica.

TIP: Reportáž: podívejte se, jak se školí O2 Guru v O2 Aréně

O2 na těchto prodejnách rovněž zcela odbourá papírové katalogy. Místo toho jsou zde všichni konzultanti vybaveni tablety, na kterých zákazníkovi všechno ukazuje přímo na novém webu. Zákazník tak i v obchodě vidí to samé, co si mohl prohlédnout doma na internetu. Součástí tohoto projektu je i odbourávání papírových smluv a zavádění digitálního podpisu.

Zdroje: TZ O2

Diskuze ke článku
Terenc
Kdyby radši přestali lhát lidem jak na prodejnách tak po telefonu místo vymýšlení blbostí.
Terenc
tak například jak píše nade mnou že musím přejít na free tarif, že na opravené a vyměněné telefony je už jenom 3 měsíce záruka, že nemůžu vypovědět smlouvu bez doplacení závazku dokonce, o slevě na mobilní internet která náhle zmizela ikdyž měla trvat celý tarif mohl bych pokračovat ještě dál a dál
Motorka
Uz si to predstavuju. Prijdu si koupit treba Lumii 525 a nastoupi na me blbecek v kravate s tabletem v ruce a s byznys usmevem me nasmeruje k nejakemu dvakrat drazsimu klumpu, na ktery maji zrovna nejvyssi provizi..
Pristi rok k tomu mozna prihodi supervyhodne zivotni pojisteni, nebo cehokoliv, z ceho vyrazi provizi.
Prodavac ma prodavat, ne nabizet 'reseni'. To jsou jen kecy a blaboly...
Karel1
Mi stačilo, když u nás v minulosti otevřeli Hypernovu a tam pobíhali Trotli od O2, Vnucovali Paušální tarify Všem na potkání (já jsem je poslal do prdele - jsem předplacenkář) a samozřejmě ohli na ten zmr.daný paušál i moji starou matku, naštěstí neznala nazpamětˇsvé číslo, jinak by platila jako mourovatá. Samozřejmě ji už sepsali smlouvu, atˇ tam dopíše své číslo, podpis a přínese to........Jsem alergický na takovéto jednání i ty paušály........Paušály by měly být dobrovolné, bez smlouvy, jako předlacenky, kolik si zaplatím a co si aktivuji, to dostanu. A né tam někomu hrát Dojnou Krávu, na to se.ru....Nicméně takových dojných je zatím hodně, nemaji pomalu co žrát, ale paušál mají !!! Nezávidím, jso to trotli.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze