Řada zákazníků tarifu ZERO ho podle nulového provozu na SIM kartě vůbec nevyužívá a SIM kartu má jen někde v šuplíku. Proto se O2 v rámci zjednodušování nabídky rozhodlo tarif ZERO ukončit. Zákazníci tarifu ZERO budou v průběhu ledna převedeni na tarif Basic, Machine, [:kůl] nebo FREE podle toho, zda více volají, datují, nebo SIM kartu používají pro fungování některého zařízení, jako jsou zabezpečovací zařízení, dálková topení nebo otevírače vrat. Pro tato zařízení jsou určeny tarify Machine s měsíčním paušálem od 20 Kč. Konkrétní tarif a novou výši měsíčního paušálu se zákazníci dozvědí nejpozději měsíc před změnou ve svém vyúčtování, týden před změnou dostanou také SMS nebo e-mail. S těmito změnami nicméně z nabídky zcela mizí jakýkoliv tarifem s nulovým měsíčním paušálem, což mnohé uživatele příliš nepotěší.
TIP! Zákazníci O2 mohou použít mobilní platby také ve Windows Phone Store
Tarif Basic je určený pro ty zákazníky, kteří potřebují být neustále na příjmu s malou potřebou volat nebo psát SMS. Jeho výhodou oproti předplacené kartě je jistota, že nehrozí odpojení nebo zablokování při nepravidelném využívání služby nebo zapomenutí dobití kreditu. Díky novému měsíčnímu paušálu je u tarifu možné zachovat sazby shodné s tarify FREE – 3,50 Kč za minutu volání 1,50 Kč za SMS a jeho bezzávazkovost.
Všichni zákazníci si zároveň mohou sami vybrat jakýkoli jiný tarif z nabídky O2, případně službu O2 Zero nebo Basic zrušit bez standardní výpovědní lhůty – tuto možnost dává O2 všem zákazníkům ukončovaných tarifů až do konce února 2016.
Zdroj: Tisková zpráva O2
Jediná možnost zůstat u O2 pokud to vůbec půjde převést paušál na tarif s předplacenou službou Felicie.
Je vidět, že o dobré obchodníky je u O2 nouze.