Logitech se transformuje, ukázal nové logo

4

Společnost Logitech, výrobce různorodého příslušenství a množství doplňků k elektronice, odhalila největší transformaci své značky v historii. Ačkoliv je Logitech technologická společnost, do centra pozornosti nyní vkládá zásadní důraz na design.

Společnost vytvořila portfolio produktů, které přesahují rámec počítačových periferií a našly své místo v každodenním životě lidí. To se odráží také v novém sebevyjádření společnosti, v barvitém novém přístupu a modernizovaném logu. Vybrané poslední produkty tak budeme moci spatřit s novou značkou: Logi.

Logi

Společnost Logitech na přetvoření své tváře interně pracuje již od roku 2013, kdy se věci začaly posouvat kupředu jak ve firemní kultuře, tak prostřednictvím inovací produktů. Její nejnovější produkty jsou viditelným projevem těchto změn a tento posun současně přináší nový život do identity značky. Můžete očekávat odvážné barvy a prosté formy designu, které se budou objevovat na webových stránkách Logitech.com, sociálních médiích, obalech a reklamních materiálech v obchodech v průběhu následujícího roku.

„Při hledání nové tváře Logitech jsme vytvářeli produkty, u nichž jsme se snažili o spojení vyspělých technologií s elegantním designem, abychom vám nabídli úžasné chvíle při jejich používání,“ řekl Bracken Darrell, prezident a CEO společnosti Logitech. „Vybudovali jsme tým nejlepších a nejšpičkovějších designérů, který jako hlavní designér vede Alastair Curtis. Design stavíme do středobodu všeho, co děláme. Design je pro nás kombinací pokročilé technologie, obchodní strategie a spotřebitelských ohlasů. Naše produkty urazily dlouhou cestu a nyní nastal čas, aby se kupředu posunula i samotná značka.“
Logitech

Jako součást přerodu značky budete na vybraných produktech ve stávajících kategoriích nacházet nové označení Logi a můžete očekávat určité změny a několik překvapení v nových kategoriích.

TIP! Recenze Klávesnice Logitech Keys-To-Go – Tiše a neopatrně

„Společnost Logitech prošla ohromnými změnami, a proto jsme vytvořili identitu, která vyjadřuje, kdo jsme dnes a kam směrujeme,“ řekl Alastair Curtis, ředitel designu ve společnosti Logitech. „Se změnou společnosti se v stejném rozsahu mění také samotná značka.“

Zdroj: Tisková zpráva

Diskuze ke článku
Arnold
Proč, starý je hezký a hlavně zažitý. Se zas někdo ve firmě asi nudil a vymyslel kravinu.
Velda
Nech žije změna pro změnu. Amen.
apear
Od logitechu kupuju, až na výjimky, všechno potřebné PC příslušenství (kvalita i funkčnost se mi zdá dost slušná). Ale po přečtení takovéhoto stupidního reklamního článku mám chuť příště zkusit konkurenci.

Jsem divnej já - nebo ti marketéři..?? :-D

Citelis
Jo už nějakou chvíli pozoruji, že kvalita logitechu nám trošku upadá a čím dál častěji narážím na šmejdy ... a on už i u logitechu je design přednější než kvalita ... tak to už se mi zhroutila i poslední životní jistota ...

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze