Výrobce Lenovo produkuje telefony i tablety, avšak v našich luzích a hájích se s nimi takřka nesetkáváme. A je to každopádně škoda, protože chystaný model P770 by zastínil všechna prodávaná zařízení na našem trhu. Neútočí však přízemně počtem jader nebo megapixely. Naopak, výbavou spadá spíše do střední třídy. Nabídne například displej s úhlopříčkou 4,5 palce a rozlišením 960 x 540 pixelů. O pohon Androidu 4.1 Jelly Bean se stará dvoujádrový procesor s taktem 1,2 GHz a 1 GB RAM. Interní paměť činí 4 GB, lze ji rozšířit paměťovými kartami. O zachycení momentek se stará 5 Mpx fotoaparát či jeho přední kolega s VGA rozlišením.
V čem tedy tkví onen stín, který by Lenovo P770 vrhalo? V použitém akumulátoru, který oslní kapacitou 3500 mAh. To je mimochodem o 200 mAh více, než nabízí Motorola Droid Razr Maxx a Maxx HD. A co taková kapacita dokáže? Například můžete s telefonem nepřetržitě telefonovat 29 hodin, tedy více než jeden den. Dech beroucí je ale především výrobcem udávaná pohotovostní doba, která činí 644 hodin. Pro lepší vyjádření si to přepočteme na dny a dostaneme hodnotu 26 dní a 20 hodin.
Velká baterie se musela promítnout do rozměrů a hmotnosti, říkáte si. Lenovo ale dokázalo vyvrátit i tento fakt. Rozměry modelu P770 jsou 133 x 67 x 11,9 milimetrů. Především tloušťka je s ohledem na velkou baterii skvělá. Hmotnost 161 gramů se sice může zdát o něco vyšší, ale to bychom vzhledem k vynikající výdrži telefonu jistě odpustili.
Lenovo P770 je od tohoto měsíce k dispozici v domovské Číně za zhruba 210 dolarů, v přepočtu za 4 500 Kč. Zatím není jisté, zda se tento model dostane za hranice Číny. Rozhodně bychom jej ale uvítali a sami se přesvědčili o výdrži při běžném používání.
Zdroje: unwiredview.com
Ale dejú, Nokia(fin) už nie je svetová jednotka. Siemens(de) , Ericsson(swe) , Benefon(fin) , Sagem(fr) , Sendo(uk) , dancall(den)... už telefóny nevyrabaju. Alcatel(fr) je čínsky. Philips(nl) je iba prezlečené ZTE. Na prelome milénia mňa Samsung sotva zaujímal a čínske mobily boli iba v "rozprávkach"
V 50-60 rokoch vzbudzovali japonské autá v Európe slušne povedané nedôveru. V osemdesiatych boli na posmech zas kórejské..
Skôr sa prikláňam k Marcusovi..