Samotná společnost své nové logo popisuje jako dynamické a v první řadě digitální okno do světa. Je zároveň spojeno s pohybem a energií, které jsou součástí osobnosti společnosti Lenovo a reflektují novou filozofii značky. Do budoucna si Lenovo klade za cíl především rozvíjet vztahy se svými zákazníky napříč mnoha komunikačními kanály.
Inovovaná podoba loga byla představena na technologické konferenci Lenovo Tech World a završila desetiletí dlouhodobého, mnohostranného vývoje Lenova, které se změnilo z původně výhradně počítačové firmy na jednu z největších globálních společností zaměřenou na uživatelskou elektroniku vůbec. Více osobní, poutavé logo zaměřené na spotřebitele reflektuje osobnost společnosti a zahrnuje také její bohaté dědictví akvizic a DNA originálních inovací.
„Nové logo a vizuální podoba společnosti Lenovo přichází v důležitém momentu. Svět technologií se neustále mění a jako světový lídr musíme udržet náskok před evolucí. Strategickým základem pro naši novou vizuální identitu je přesvědčení, že život odměňuje ty, kteří se na cestě za svými sny nebojí překonávat hranice, jsou neustále v pohybu a přitom se snaží zdokonalovat sebe sama. Tato filozofie shrnutá do motta „Never Stand Still“ nám pomáhá definovat nejen vizuální stránku nového loga společnosti Lenovo, ale také její další směřování do budoucna,“ říká Lucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.
Na českém trhu drží společnost Lenovo pozici jedničky, na konci roku 2014 byla největším dodavatelem osobních počítačů v České republice. Silné postavení potvrzuje také na poli notebooků a tabletů, kde patří mezi tři nejpoužívanější značky na našem trhu. V loňském roce Lenovo také oficiálně uvedlo na český trh své portfolio chytrých telefonů a zároveň stabilně rozšiřuje svou nabídku serverů, síťových řešení a úložišť pro firemní i domácí využití.
Zdroj: Tisková zpráva