Kaktus pro své příznivce připravil novou odměnu za dobití: měsíc neomezeného volání mezi „Kaktusáky“ zdarma. V loňském roce se značce dařilo, počet jejích zákazníků vzrostl na necelých 100 tisíc. Ke komunikaci s komunitou svých klientů začal Kaktus využívat primárně online média, především pak sociální síť Facebook. Rovněž zahájil spolupráci s významnými českými youtubery, a to jako jedna z prvních značek v ČR.
Kaktus pro svých již téměř 100 000 zákazníků (což představuje zhruba 10% podíl ve věkové skupině 15 až 24 let) připravil zajímavou odměnu – při každém dobití minimální částky 200 Kč se jim automaticky aktivuje neomezené volání „Mezi námi“. Mohou tak volat uvnitř komunity klientů Kaktusu 30 dnů zdarma.
V rámci spolupráce značky s youtubery zahájené v loňském roce proběhla v říjnu polštářová bitva, při níž se fanoušci Kaktusu a youtubeři setkali, aby oslavili druhé narozeniny značky a společně překonali český rekord v polštářové bitvě (což se také podařilo). Na tuto spolupráci Kaktus v roce 2016 naváže a bude ji dále rozvíjet.
Datové služby tvořily u operátora v loňském roce 45% podíl na celkových tržbách, 32% podíl připadl na volání a 23% na SMS. Kaktus cílí primárně na mladou „online“ generaci ve věkové skupině 15 až 24 let, u níž je podle průzkumů dlouhodobě druhou nejznámější značkou mezi virtuálními operátory.
Zdroje: Tisková zpráva