Přitom v lednu letošního roku překročil Google Play (tehdy ještě Android Market) hranici „pouhých“ 11 miliard stažení. Nárůst je tedy úctyhodný a dostatečně rychlý.
Rivalský AppStore se v březnu letošního roku dostal již přes hranici 25 miliard stažení, kdy poslední šťastlivec, který Applu k tomuto číslu pomohl, dostal dárkový poukaz AppStore v hodnotě 10 000 dolarů. Hranici 15 miliard stažení Apple zvládl již v červenci uplynulého roku, Google má tedy stále co dohánět.
Rozdíl už to ale není tak velký, jako kdysi. V současné době je na AppStore k dispozici kolem 600 000 rozličných aplikací, zatímco Google Play má v zásobě 500 000 aplikací. Zmenšil se i rozdíl v počtu měsíčních stažení. Zatímco v AppStoru si měsíčně uživatelé stáhnou přibližně 1,25 miliardy aplikací, Google Play zatím zvládá miliardu. Značný rozdíl je pak vidět v oblasti vývojářů. Ke konci letošního ledna vyplatil Apple vývojářům aplikací 4 miliardy dolarů, zatímco Google pouhých 320 milionů. Exkluzivita některých vývojářů a aplikací je tedy zatím zcela jasně na straně Applu.
Zdroje: techcrunch.com