Foursquare zavádí reklamy, které se ukáží po check-inu

2

Populární aplikace Foursquare, pomocí které se svým přátelům ohlašujete na různých zajímavých místech, se dočkala poměrně zásadní změny. Vůbec poprvé se v ní začínají objevovat reklamy. Jde však o poměrně šetrný způsob.

Foursquare

Geolokační služba Foursquare byla založena už v roce 2008 a postupně se rozšířila na všechny otevřené operační systémy. Pokud Foursquare ještě neznáte, vězte, že její princip je založen na ohlašování míst, kde se právě nacházíte. Jste-li například na nějakém zajímavém místě, provedete Check-in (ohlásíte se) a to následně vidí vaši přátelé, stejně jako vy vidíte Check-iny vašich přátel. Minulý týden se služba rozšířila i na telefony Nokia Series 40 a tak není žádný překvapením, že ji aktuálně využívá zhruba 35 miliónů lidí.

Do Foursquare se dostala reklama

Není se proto čemu divit, že Foursquare začíná tušit možnost výdělku formou zobrazení reklam. Ty se začínají objevovat zhruba v průběhu července. Nejde však o velké bannery, které by ubíraly prostor pro aplikaci. S reklamou se můžete setkat výhradně po check-inu (ohlášení se na nějakém místě). Reklama je také přesně cílená. Mezi první partnery se objevuje například Captain Morgan, který se objevuje například po check-inu v baru či restauraci s nabídkou objednání daného nápoje. Druhou společností je hračkářství Toys R Us. Tato reklama se údajně objeví po ohlášení na dětském hřišti.

Využíváte službu Foursquare a setkali jste již se zobrazenou reklamou i v České republice? Pokud ano, dejte nám vědět do komentářů.

Zdroje: theverge.com, news.cnet.com

Diskuze ke článku
ree
Predvadet se kde vsude jsem byl a jeste k tomu koukat na reklamy? :D

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze