„Z vlastní zkušenosti vím, jak umí vybitý mobil člověka pořádně potrápit. Rozhodli jsme se spojit s projektem dobíjecích stanic pro mobilní telefony, protože věříme, že dobíjení baterií během nakupování lidem ušetří čas i nervy,“ vysvětlil David Hajmán, generální ředitel ČEZ Prodej.
Každá dobíjecí stanice je vybavena šesti uzamykatelnými přihrádkami s adaptéry pro nabíjení nejpoužívanějších typů mobilních telefonů, tabletů, herních konzolí, fotoaparátů, MP3 přehrávačů nebo GPS navigací. Pro nabíjení nejsou potřeba peníze ani žádné kabely a sejfová vložka se speciálním klíčem navíc zajišťuje bezpečí přístrojů po dobu, co se jejich majitelé bezstarostně věnují nakupování nebo relaxaci v obchodním centru.
ČEZ oblékl do svých oranžových barev čtyři již fungující dobíjecí stanice ChargeBox v obchodních centrech Olympia Teplice, Galerie Fénix Praha, Olympia Mladá Boleslav a Nisa Liberec, kde navíc jedna dobíjecí stanice mobilních telefonů přibyla. Vznik dalších deseti dobíjecích stanic pak ČEZ podpořil v lokalitách po celé České republice, a rozšířil tím dosavadní síť 22 uzavíratelných dobíjecích stanic o rovnou polovinu.
Místo pro bezpečné dobití telefonu během nakupování mohou ode dneška lidé najít také na Moravě v OC Frýda ve Frýdku Místku, ve východních Čechách v nákupním centru Futurum Hradec Králové, v západních Čechách v Olympia Plzeň, v severních Čechách ve Forum Ústí nad Labem, ve středních Čechách ve Futurum Kolín a v Praze v DBK na Budějovické a hned na dvou místech v obchodním centru Nový Smíchov. V nejbližších dnech budou nainstalovány i poslední dva chystané ChargeBoxy v OC Grand Pardubice a v nákupním centru Central Kladno. Přehledná mapa dobíjecích stanic ČEZ pro mobilní telefony je k dispozici na webových stránkách společnosti.
Dobíjecí stanice pro mobilní telefony v obchodních centrech jsou jedním z mnoha opatření, která ČEZ zavedl v rámci zvyšování zákaznické spokojenosti. Velká část těchto opatření se týká zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb, příkladem je mobilní aplikace ČEZ ON-LINE nebo spuštění platební brány pro platbu služeb kartou na webu ČEZ. „Od začátku loňského roku jsme postupně zavedli zhruba tři desítky opatření, která vyplynula z přání zákazníků. Zkrátili jsme třeba hlasový automat na Zákaznické lince o polovinu a na všech Zákaznických centrech se teď lidé mohou zdarma připojit na rychlý internet přes Wi-Fi,“ uvedl Pavel Cyrani, ředitel divize obchod a strategie. Z dalších novinek je pro zákazníky připravena také služba speciálního poradenství v oblasti energetické legislativy. Nově ČEZ zákazníkům nabídne pomoc také například při změně dodavatele, řešení dědictví nebo v případě insolvence.
Zdroje: Tisková zpráva
Operátor letos chystá pojízdnou prodejnu.