Sony si s mobilními telefony v domovském Japonsku stabilně již dlouhá léta drží vysoký tržní podíl. Nejde jen o to, že tu je prostě domácím výrobcem. Důvodem je také to, že zde prodává hodně odlišné portfolio mobilů od těch, které distribuuje globálně. Na pultech japonských obchodů tak můžete najít širokou paletu různých modelů od Sony od véček, přes nadupané fotomobily, až po speciální modely v různých edicích například pro ženy nebo inspirovaných tamními populárními komiksy.
Preview - Sony Xperia acro S: high-end do každého bazénu
Většina těchto "only Japan telefonů" navíc nabízí na tamním trhu naprosto běžnou funkci, kterou je odolnost vůči vodě, která je buď částečná, tedy že telefonům nevadí mírné postříkání kapkami vody a nebo úplná, tedy že se s telefony můžete bez obav pod vodou potápět. Právě první jmenovanou odolnost nabízí i nedávno na Japonský trh uvedený model Xperia acro S, o kterém se dlouho spekulovalo, že se bude prodávat i v Evropě. Nakonec se bohužel ukázalo, že se tyto spekulace nezakládají na pravdě a tohoto povedeného modelu se u nás nedočkáme. Vzhledem k výbavě telefonu, ve které nechybí například 4,3 palcový HD displej, dvoujádrový procesor, 12 Mpx fotoaparát, vysokokapacitní baterie nebo právě výše zmiňovaná částečná voděodolnost, je to rozhodně škoda.
Čtěte také - Sony na CESu představilo také Xperii NX a arco HD pro Japonsko
Jak už jsme napsali v úvodu článku, Xperia acro S se u zákazníků v Japonsku těší mimořádné oblibě. V tamních žebříčcích prodejnosti dokonce překonává i některé velmi populární Samsungy řady Galaxy. Sony se proto snaží její prodeje ještě zvýšit pomocí velké marketingové kampaně. Její součástí jsou samozřejmě i televizní reklamy. Několik krátkých, vtipných spotů se objevilo na oficiálním YouTube kanálu Sony. Soustředí se samozřejmě, jak jinak, než právě na odolnost Xperi proti vodě a jiným "mokrým věcem":
Reklama 1 - Vana
Reklama 2 - Bazén
Reklama 3 - Pes
Zdroje: xperiablog.net