Na Restu je v tuto chvíli možné najít přes 70 000 recenzí na restaurace po celé republice. Na rozdíl od jiných projektů jsou však veškeré recenze ověřené, protože je uživatelé mohou dělat až po předchozí rezervaci a návštěvě podniku. Nová funkce mobilní aplikace dokáže číslo recenzí až zdesetinásobit. „Nově budou moct lidé restauraci hodnotit i pomocí tlačítka Check-in, kdy aplikace zaměří jejich GPS lokaci, uživatele tímto způsobem označí a ten bude moct napsat recenzi. Zajistíme tak, že hodnocení budou i nadále ověřená,“ upřesňuje funkci Pavel Suchánek, zakladatel Restu.
Podle interních průzkumů Restu se uživatelé rozhodují, jaký podnik navštíví, právě podle jeho hodnocení jinými zákazníky. Pro restaurace je to kromě vlastní prezentace také užitečný nástroj, jak sledovat pozitivní i negativní zpětnou vazbu zákazníků.
Hodnocení po rezervaci a hodnocení skrze tlačítko Check-in se budou zobrazovat zvlášť, aby bylo možné rozeznat, zda se recenze budou výrazně lišit. Kromě informací o kvalitních restauracích získají uživatelé ještě tu výhodu, že za každé hodnocení a textovou recenzi dostanou v případě, že jsou registrovaní, kredity na svůj Restu účet nebo bonus od samotné restaurace.
Nyní probíhá testovací provoz ve všech restauracích řetězce Coloseum, do konce července by měla být funkce spuštěna naostro.
Stáhnout Restu
Zdroje: TZ