Do včerejšího dne byl limitem pro jednu aplikaci předloženou vývojáři 2 GB, nově se tento limit zdvojnásobuje na hranici 4 GB. Apple to vysvětluje jednoduše, vývojáři nově mohou do svých aplikací zahrnout další multimediální obsah a poskytnout tak úplnější a bohatší uživatelský požitek. Co se týče omezení stahování pomocí mobilních sítí, to zůstalo zachováno na své původní hodnotě, tedy na 100 MB, přes tuto hranici vám App Store nedovolí instalaci aplikací a je nutné připojit se skrze Wi-Fi.
Co tento fakt znamená pro běžné uživatele? Asi největším přínosem může být toto oznámení pro konzumenty herních titulů, vývojáři nově mohou zapojit mnohem více obsahu, který by jinak předešlý velikostní limit nesplňoval. Těšit se tak téměř s jistotou můžeme na mnohem propracovanější 3D hry. Opačným problémem pak může být velikost interní paměti s přihlédnutím na fakt, že největší zastoupení na trhu má právě základní 16GB paměťová varianta iPhonů a iPadů. Možná to je tak i do jisté míry i „vábnička Applu“, aby si zákazníci zvykli nakupovat vyšší paměťové verze Apple produktů.
Zdroje: developer.apple.com, 9to5mac.com
Já v tom žádny přinos nevidim.Jen to že si koupim iphona 64 gb něco si vezme system.. něco mi zbyde a nainstaluji ani ne 10 app po 4 giga a mám po ptákách.Není místo.Ted se to zvedlo na 4 giga za par let 6,8,10...Nevím nevim jak dlouho vydrži iphone 128 giga...Já to říkám pořád app,programy,hry rostou přímou uměrou k velikosti volneho mista v tel.To je jako před deseti lety jsem měl na pc 40 giga HDD a jakštakš to stačilo.A dnes?Jedna hra má skoro 30 giga.