Samsung opět rýpe do Applu. „Nikdy bychom kreativitu nerozdrtili,“ zaříká se

6
Samsung opět rýpe do Applu. „Nikdy bychom kreativitu nerozdrtili,“ zaříká se
Fotografie: Ioannis Papadopoulos, mobilenet.cz
  • Rýpnutí se samozřejmě týká reklamy „Crush!“ na nové iPady
  • Samsung nelenil a natočil vlastní video, v němž tvrdí, že kreativita nemůže být rozdrcena

Zatímco Apple na prohlášení a reklamy konkurence nikdy nereaguje, Samsung je pověstný tím, že si do Applu rád rýpne. Často je to přitom na úkor vlastní integrity, neboť například v minulosti kritizoval absenci 3,5mm jacku nebo naopak přítomnost výřezu v displeji, tedy prvky, které si zanedlouho poté sám osvojil. V rámci představení nových iPadů si zase nemohl odpustit reakci na reklamu „Crush!“, která evidentně vzbudila mnoho kritiky a Apple se kvůli ní dokonce omluvil, ačkoliv na ní osobně neshledávám nic pohoršujícího.


Na sociální síti americké (mobilní) divize Samsungu tak můžeme zahlédnout video, které se odehrává na místě dění reklamy „Crush!, tedy v blízkosti obřího lisu, kde lze vidět pozůstatky barev vyteklých z plechovek. Na podlaze leží značně poškozená kytara (nicméně však rozhodně nebyla slisována), kterou následně zprovozní žena se sloganem „Creativity cannot be crushed“, tedy „Kreativita nemůže být rozdrcena“. Na videu rovněž můžeme zahlédnout Samsung Galaxy Tab S9 Ultra, jenž slouží jako digitální notová osnova.

Diskuze ke článku
Ben Ben
Ben Ben
Tak to můžeme očekávat podobnou reklamu na Tab S10 😁

Každopádně tu reklamu stejně okopíroval Apple od LG, takže zas mnoho povyku pro nic.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze